کد خبر: 393675
تاریخ انتشار :

لیگ قهرمانان اروپا

معجزه در نیوکمپ، بارسلونا یاران کاوانی را 6 تایی کرد/ صعود دورتموند با آتش بازی خانگی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو دیدار در اسپانیا و آلمان برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، بارسلونا که در بازی رفت برابر پاریسن ژرمن فرانسه با نتیجه دوراز انتظار و عجیب چهار بر صفر شکست خورده بود برای خلق یک شگفتی از رقیب خود میزبانی کرد.
شاگردان انریکه خیلی زود به گل رسیدند تا به ادامه کار امیدوار باشند. سوارز در دقیقه 3 با ضربه سر توانست گلزنی کند. بارسا در ادامه به حمله ادامه داد و موفق شد روی نفوذ خوب اینیستا با گل به خودی کورزاوا اختلاف را به دو گل برساند تا با امیدواری به رختکن برود.
نیمه دوم هم با حملات میزبان شروع شد و یک خطای مشکوک روی نیمار در دقیقه 50 توسط داور پنالتی گرفته شد تا مسی گل سوم را هم بزند تا تماشاگران حاضر در نیوکمپ شبی رویایی را متصور باشند اما کاوانی رویای آنها را خراب کرد و در دقیقه 62 با شوتی سرکش دروازه ترشتگن را گشود تا بارسا برای صعود به سه گل دیگر نیاز داشته باشد.
شاگردان انریکه که روحیه خوب خود را از دست داده بودند تلاش زیای کردند تا باز هم دروازه حریف را باز کنند؛ اتفاقی که تا حدی دیر و در دقیقه 88 رخ داد و نیمار با کاشته ای دیدنی موفق به گلزنی شد.
دو دقیقه بعد سوارز داخل محوطه جریمه سرنگون شد و داور باز هم نقطه پنالتی را نشان داد تا امید به اردوی بارسا بازگردد. این بار نیمار پشت توپ قرار گرفت و گل دوم خود را به ثمر رساند تا حساب کار پنج بر یک شود و بارسا به دنبال گل صعود در وقت های تلف شده(5 دقیقه) باشد. اتفاقی که در ثانیه های پایانی رخ داد و سرجی روبرتوی تازه به بازی رفته سانتر ارسالی مسی را به گل تبدیل کرد تا معجزه در نیوکمپ رخ دهد و بارسا با شش گل به مرحله بعد صعود کند.
دردیگر دیدار دورتموند که در بازی رفت با یک گل شکست خورده بود در خانه با چهار گل این تیم پرتغالی را شکست داد تا به راحتی راهی یک چهارم نهایی شود. اوبامیانگ با سه گل مرد اول این دیدار بود و پولیسیچ نیز دیگر کل زردپوشان را به ثمر رساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها