کد خبر: 393876
تاریخ انتشار :

حمایت علی کریمی از سرپرست پرسپولیس به دنبال موضع‌گیری دایی و رویانیان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرسپولیسی ها درگیر مشکلات مالی زیادی هستند و مهم ترین و جدی ترین معضل فعلی آنها پرونده مربوط به شکایت مانوئل ژوزه پرتغالی است که در زمان محمد رویانیان سرمربی پرسپولیس شد.

به گزارش نامه نیوز، در این مدت مدیران باشگاه از جمله طاهری در مورد این پرونده ها گلایه هایی از مدیران قبلی داشتند که باعث شد دیروز رویانیان واکنش نشان داده و نکاتی را مطرح کند.
مدیرعامل سابق قرمزها اعلام کرد که بدهی به این مربی بسیار کمتر از این حرف ها بود اما به دلیل سهل انگاری مدیران سنگین و سنگین تر شد و اکنون به این شرایط رسیده است، این را باید مدیران وقت باشگاه بیایند و جواب دهند که چرا بدهی 300 هزار یورویی ژوزه به این مبلغ رسیده است.
رویانیان همچنین از طرح مدیران پرسپولیس برای کمک گرفتن از هواداران نیز گلایه کرد و گفت: پروژه 3090 راه خوبی برای درآمدزایی است اصلا خود من این راه را پیشنهاد دادم. یکسال و نیم است که آقایان از این راه دارند از مردم کمک می گیرند حدودا می توان گفت ماهی 6 میلیارد تومان، این در سال می شود 60 میلیارد، چرا نمی گویند این پول چه شده است؟ برای تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس سالی 25 تا 30 میلیارد کفایت می کند باقی اش چه شد؟ حالا چه معنی دارد وقتی از این طریق از مزدم پول می گیرند بازهم از آنها کمک مالی بگیرند؟
علی دایی نیز اخیرا موضع گیری تندی علیه مدیران فعلی پرسپولیس داشت و با جمله «شخصی که در خودرو سازی بوده یک دفعه از فوتبال سر درآورده است» به آنها حمله کرد.
علی کریمی که در زمان رویانیان رابطه خوبی با این مدیر نداشت و اختلافش با دایی نیز عیان است، متنی پرکنایه منتشر کرد و به حمایت از طاهری پرداخت. متن وی را در ادامه می خوانید:
«اقاى طاهرى ضمن خسته نباشيد ، خواستم ازتون درخواستى داشته باشم، خدارو شكر كه پس از مدتها مديرى بالا سر اين تيم امد كه به جاى باز كردن شبكه هاى صدا وسيما، دنبال حل مشكلات تيم هست و اعتماد شديدى بين شما و اكثريت هواداران هميشگى تيم به وجود امده، پس لطفاً جواب اين اعتماد را مثل هميشه بدين ، شما ميتوانيد گمشده هواداران بيشمارى باشين كه در اين سالها، سختيهاى زيادى كشيدن و پا پس نكشيدن و در سرما و گرما از تيمشون حمايت كردن،الان هم به درخواست شما لبيك گفتن ، كما اينكه ميبينين كارگر و دانش اموز از درامد ناچيز خود براى كمك به تيم محبوبش ميزنن ، چه چيزى بزرگتر از اين اقاى طاهرى، از اين اعتماد و جو مثبت به نحو احسن استفاده كنيد، بايد جواب اين اعتماد ميليونها هوادار را بدهيد مثل هميشه. مطمىن باشيد هواداران واقعى اين تيم قدر زحمتهاى شما را ميدانند. در ضمن بعضيا ارزش جواب دادن هم ندارن چون كارنامشون براى هوادارا روشنه،دردسراى امروز تيم اوج هنر هميناست، پس لطفاً تمركزتون رو فقط براى تيم بزارين، يه خواهش ديگه اينكه در مورد كمكهاى مردم شفاف اطلاع رسانى كنيد، لطفاً حتما.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها