کد خبر: 394565
تاریخ انتشار :

ليگ قهرمانان آسيا

تداوم صدرنشيني استقلال با شكست لوكوموتيو/ رحمتي ركورددار شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا و از گروه اول مسابقات استقلال در ورزشگاه آزادي به مصاف لوكوموتيو ازبكستان رفت.

به گزارش نامه نيوز، آبي ها كه در پايان هفته دوم با سه امتياز و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول بودند براي حفظ صدر به سه امتياز خانگي چشم داشتند.
منصوريان براي اين بازي تركيب مهدی رحمتی، رابسون، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (77 - مجتبی حق دوست)، بهنام برزای (85 - فرشید باقری)، علی قربانی و کاوه رضایی انتخاب كرد.
استقلال بازي را بهتر شروع كرد اما يك اشتباه از رحمتي مي توانست كار را براي اين تيم سخت كند اما مهاجم حريف دروازه خالي را كج ديد. در ادامه باز هم نماينده ايران به حمله ادامه داد و توانست در دقيقه 36 با حركت ديدني فرشيد اسماعيلي به گل اول برسد و با برتري در پايان نيمه اول به رختكن برود.
نماينده ايران در نيمه دوم هم بيشتر از حريف صاحب توپ و ميدان بود و مي توانست به گل هاي بعدي نيز برسد. در نهايت علي قرباني با حركتي انفرادي دروازه نستروف را گشود تا خيال آبي ها از سه امتياز بازي راحت شود و صدرنشين گروه اول بماند.
نكته جالب اينكه رحمتي و نستروف در كلين شيت در ليگ قهرمانان مساوي بودند كه در اين بازي رقيب ازبك گل خورد تا رحمتي به تنهايي ركورددار شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها