کد خبر: 394777
تاریخ انتشار :

ليگ قهرمانان آسيا

ادامه شكست‌ناپذيري تيم پورموسوي در آسيا/ استقلال خوزستان صدرنشين ماند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز استقلال خوزستان در سومين ديدار خود در گروه دوم مسابقات ميزبان لخوياي قطر بود.

به گزارش نامه نيوز، شاگردان سيروس پورموسي كه در دوبازي قبلي شش امتياز كسب كرده و صدرنشين بودند براي حفظ صدرنشيني به مصاف تيم 4 امتيازي گروه رفتند.
سرمربي استقلال خوزستان تيمش را با تركيب وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سلمان بحرانی، حسن بیت سعید، مهدی مومنی(76 نانگ)، مهدی زبیدی و آرش افشین(66 علی اصغر عاشوری) به ميدان فرستاد.
هنوز 6 دقيقه از وقت هاي تلف نشده نگذشته بود كه حسن بيت سعيد در محوطه جريمه حريف سرنگون شدو داور نقطه پنالتي را نشان داد و همين بازيكن نيز توانست گل اول بازي را به ثمر برساند.
لخويا خيلي زود به بازي برگشت و در دقيقه 11 روي يك ضربه ايستگاهي توسط اسماعيل محمد گل تساوي را به ثمر رساند و نيمه نخست نيز با تساوي يك بر يك خاتمه يافت.
در ادامه هردو تيم موقعيت هايي براي گلزني داشتند و داور يك صحنه مشكوك به پنالتي به سود نماينده ايران را نيز اعلام نكرد و در نهايت بازي با تساوي يك بر يك خاتمه يافت تا استقلال خوزستان7 امتيازي شده و به صدرنشيني ادامه دهد. محمد ترسور از لخويا در دقيقه 91 با كارت زرد دوم از بازي اخراج شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها