کد خبر: 395466
تاریخ انتشار :

علیزاده و یزدانی برترین های سال ورزش ایران شدند/ واکنش علیخانی به انتقادهای بنا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برنامه تلویزیونی سه ستاره با اجرای احسان علیخانی در کنار انتخاب برترین های سیما مانند اقدام به انتخاب بهترین های ورزش ایران در سال 95 به انتخاب مردم کرد.

به گزارش نامه نیوز، در بخش بانوان زهرا نعمتی - سارا خادم الشریعه - کیمیا علیزاده - حمیده عباسعلی - خواهران منصوریان - الهه احمدی و ساره جوانمردی گزینه های انتخاب شده بودند.
در نهایت کیمیا علیزاده که درالمپیک ریو توانست به مدال برنز برسد و اولین مدال آور زن تاریخ ایران در المپیک نام گرفت، بالاترین رای را کسب و جایزه خود را از دست نخستین مربی خود دریافت کرد.
در بخش مردان نیز تیم ملی فوتسال - سیامند رحمان - کیانوش رستمی - مجتبی عابدینی -کمیل قاسمی - سهراب مرادی و حسن یزدانی به عنوان گزینه ها انتخاب شوند که در نهایت یزدانی که در کشتی فرنگی قهرمان المپیک ریو شد اکثریت آرا را به خود اختصاص داد و از دستان پدر و مادر خود جایزه اش را دریافت کرد.
نکته جالب اینکه اخیرا محمد بنا به انتخاب نفرات کشتی گیر در این برنامه گلایه کرد و در پستی انتقادی نوشت: «با احترام به حسن یزدانی و کمیل قاسمی عزیز، خجالت برای برنامه سه ستاره که برنده یک طلا و یک برنز المپیک قاسم رضایی پر از افتخار رو عمدا فراموش میکنه چون سالهاست آدمهایی هستند که می خواهند بزرگیهای فرنگی فراموش شود ولی بداند اینها در دل مردم جای دارند شما چیکاره هستید ...عزت دست خدا هست نه در برنامه تو مجری»
علیخانی پس از اهدای جایزه به یزدانی خطاب به بنا اعلام کرد که همواره به ایشان و کتشتی گیران فرنگی کار اردات داشته و دارد و انتخاب نفرات مذکور توسط وی صورت نگرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها