کد خبر: 396795
تاریخ انتشار :

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس 96 با شکست استارت زد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر امروز پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت بود.
به گزارش نامه نیوز، قرمزها که سال 95 را باشکست برابر الریان قطر به اتمام رساندند امیدوار بودند در سال جدید استارت خوبی بزنند.

برانکو تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه(64 علی علیپور)، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی(90 صادق محرمی)، فرشاد احمدزاده(81 احسان علوان زاده )، مهدی طارمی و وحید امیری به میدان فرستاد. نیمکت نشین شدن صادق محرمی و بازگشت ماهینی به سمت راست خط دفاعی و حضور ربیع خواه در سمت چپ از نکات جالب ترکیب پرسپولیس بود.

در تیم فیروز کریمی نیز ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری(80 امیر زلیکانی)، زبیر نیک نفس، مسلم مجدمی، برونو ( 46، محمد پورمحمد)و محمد شادکام بازی کردند.
در نیمه نخست دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در اواخر نیمه که پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود این نفتی ها بودند که برخلاف جریان بازی به گل رسیدند. در دقیقه 40 محمد شادکام سانتر ارسالی از سمت چپ پرسپولیس را با ضربه سر به کنج دروازه بیرانوند دوخت و نیمه نخست با برتری آبادانی ها خاتمه یافت. پرسپولیس در این نیمه با ضربه رفیعی یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد.
پرسپولیس در نیمه دوم فشار را بیشتر کرد و حملات متعددی روی دروازه حریف تدارک دید اما در نهایت این بازی با یک گل به سود نفتی ها خاتمه یافت تا شاگردان برانکو سال 96 را با شکست آغاز کنند هر چند که فعلا به خاطر اختلاف زیاد همچنان صدرنشین خواهند بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها