کد خبر: 396799
تاریخ انتشار :

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

استقلال برد، منصوریان اخراج شد/ صعود آبی‌ها به رده دوم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال عصر امروز استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود.

به گزارش نامه نیوز، آبی ها با توجه به شکست پرسپولیس و تساوی تراکتورسازی این فرصت را داشتند که هم فاصله خود با صدر جدول را کاهش دهند و هم به لطف گل زده بیشتر نسبت به قرمزهای تبریز به رده دوم جدول برسند.
منصوریان برای این بازی ترکیب حسین حسینی، رابسون، سید مجید حسینی، خسرو حیدری، زکی پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، مجتبی حق دوست (55 - فرشید اسماعیلی)، محسن کریمی، علی قربانی(82 - فرشید باقری) و کاوه رضایی را انتخاب کرد.
در تیم نعیم سعداوی نیز احسان مرادیان، ایوب والی ،محمد اهل شاخه، سروش سعیدی، سینا مریدی،بختیار رحمانی،ماتیاس چاگو(80- محمود مطلق زاده)، احمد عبدالله زاده، بهرام رشید فرخی(78 - عبدالله ناصری)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری به میدان رفتند.
استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و بارها می توانست به گل برسد اما فرصت ها را از دست داد. فولاد نیز روی یک ضربه کاشته می توانست گلزنی کند که حسینی ضربه رحمانی را مهار کرد و نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز استقلال تیم برتر میدان بود و بارها موقعیت سازی کرد و بالاخره در دقیقه 71 محسن کریمی روی پاس کاوه رضایی توانست در موقعیت تک به تک با دروازه بان دروازه فولاد را باز کند و تیمش را پیش اندازد.
در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی برای گل داشتند که چندان جدی نبود و در نهایت استقلال با یک گل پیروز شد و به رده دوم جدول صعود کرد. در اواخر بازی منصوریان از سوی داور اخراج شد تا به کنار تماشاگران برود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها