کد خبر: 397788
تاریخ انتشار :

هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال

پرسپوليس به جام نزديك شد، طارمي به كفش طلا/سياه جامگان اميدوار شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بيست و ششم ليگ برتر عصر امروز پرسپوليس در ورزشگاه آزادي ميزبان پيكان تهران بود.

به گزارش نامه نيوز، قرمزها كه بعد از اخراج رامين رضاييان و دو شكست پياپي تا حدي وارد چالش جديدي شدند براي رهايي از بحران به دنبال كسب سه امتياز بودند.
برانكو براي اين بازي علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان(دقيقه 89 سامان نريمان جهان)، سروش رفیعی( دقیقه 76، حسین ماهینی)، مهدی طارمی و وحید امیری را به ميدان فرستاد.
در تيم مجيد جلالي نيز رحمان احمدی، یزدانی، صادقی، مهدی شیری( دقیقه 84 ،امیر روستایی)، قاسمی، کریمی، بارانی، عاشوری، ابوالفضل ابراهیمی(دقیقه 73، علی حمودی)، نعمتی و گادوین منشا بازي كردند.
بازي در نيمه اول چندان چنگي به دل نمي زد و موقعيت مسلم گلزني كه طارمي از دست داد تنها صحنه جدي بازي در اين نيمه بود.
در نيمه دوم نيز تا اواسط بازي تماشاگران شاهد بازي جذابي نبودند و بازيكنان دو تيم مشغول لو دادن توپ و ارسال پاس هاي اشتباه بودند تا اينكه علي عليپور در دقيقه 55 روي يك حركت انفرادي و ضربه ديدني توانست دروازه رحمان احمدي را باز كند.
در ادامه هر دو تيم موقعيت هايي براي گلزني داشتند. پيكاني ها به ارسال هاي مستقيم روي آوردند كه خروج هاي بيرانوند مانع از موفقيت آنها شد. در اين سو كاميابي نيا پاس طارمي را به تير دروازه حريف زد تا قرمزها يك گل را از دست بدهند.
در دقيقه 90 برانكو نريمان جهان را به ميدان فرستاد و يك دقيقه بعد اين بازيكن با پاس در عمق طارمي را در موقعيت تك به تك قرار داد تا گلزن قرمزها با يك ضربه چيپ دروازه پيكان را باز كند و خيال برانكو از سه امتياز اين بازي خانگي راحت شود و شماره 9 پرسپوليس هم به صدر جدول گلزنان راه يابد.
بعد از اين گل بازي به جنجال كشيده شد و باراني به خاطر زدن ضربه به صورت طارمي با كارت قرمز از بازي اخراج شد. طارمي نيز كه يك اخطار گرفت و بسيار عصباني بود تعويض شد.
در نهايت پرسپوليس با دو گل پيروز شد تا با تثبيت جايگاه خود در صدر جدول يك گام ديگر به قهرماني ليگ برتر نزديك شود.
پيش از اين بازي سياه جامگان دو بر يك استقلال خوزستان را شكست داد تا به بقا در ليگ برتر اميدوار شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها