کد خبر: 400803
تاریخ انتشار :

هفته بيست و هشتم ليگ برتر

پديده قرباني جشن 90 هزار نفري پرسپوليس/ طارمي به صدر جدول گلزنان رسيد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در نخستين بازي از هفته بيست و هشتم ليگ برتر عصر امروز پرسپوليس ميزبان پديده مشهد بود.

به گزارش نامه نيوز، قرمزها كه هفته گذشته قهرماني خود در ليگ برتر را قطعي كردند قصد داشتند در تهران و در حضور حدود 90 هزار تماشاگر كه براي تماشاي اهداي جام قهرماني به ورزشگاه رفته بودند بازي خوبي انجام دهند.
برانكو در غياب محسن مسلمان كه محروم بود، تركيب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری(46 محسن ربیع خواه)، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، وحید امیری(75 شهاب کرمی)، سامان نریمان جهان(58 فرشاد احمدزاده)، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و مهدی طارمی را انتخاب كرد. قرار بود انصاري نيمكت نشين باشد اما در آخرين لحظات جانشين ربيع خواه شد.
در تيم پديده هم مجتبی روشنگر، وارزدات هارویان، محسن حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، حسن جعفری، محسن یوسفی، میلاد کمندانی، معین عباسیان(61 مرتضی منصوری)، حسین زامهران(61 یونس شاکری)، اکبر ایمانی و حسین مهربان(76 کریم احمدی) بازي كردند.
پرسپوليس كه در برخي بازي ها گل هاي زودهنگامي به ثمر رسانده بود اين بار نزديك بود روي اشتباه مدافعان خود در دومين دقيقه دروازه اش باز شود كه سيدجلال حسيني توپ را از روي خط دروازه برگشت داد و دروازه بيرانوند را نجات داد.
در ادامه مهدي طارمي در چندين صحنه موقعيت هاي بسيار خوبي را به دست آورد كه با بي دقتي آنها را از دست داد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه در نيمه اول شاهد به ثمر رسيدن گل نباشند.
پرسپوليس اما در نيمه دوم با توپ پر شروع كرد و توانست چهار بار دروازه روشنگر را باز كند. ابتدا كمال كاميابي نيا در دقيقه 50 موفق شد ضربه طارمي كه به تير دروازه برخورد كرد را در برگشت با سر به گل تبديل كند.
در دقيقه 68 حركت خوب احمدزاده با ضربه نمايشي نسبتا بد وي همراه شد اما توپ مقابل پاي علي عليپور افتاد و او نيز به راحتي دروازه را براي بار دوم باز كرد.
مهدي طارمي كه موقعيت هاي زيادي را به خاطر بي دقتي و بعضا بدشانسي از دست داده بود بالاخره در دقيقه 70 توانست دروازه پديده را باز كند تا به صدر جدول گلزنان راه يابد.
در دقيقه 90 نيز نوبت به فرشاد احمدزاده رسيد تا پاس سروش رفيعي را در دو مرحله به گل چهارم قرمزها تبديل كند تا پديده شكستي سنگين را در تهران تجربه كند و قرباني جشن قهرماني شاگردان برانكو شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها