کد خبر: 405521
تاریخ انتشار :

محبی به طلای سنگین‌وزن رسید/ قهرمانی ایران با 3 طلا، یک نقره و ۴ برنز

محبی به طلای سنگین‌وزن رسید/ قهرمانی ایران با 3 طلا، یک نقره و ۴ برنز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح روز گذشته در دهلی‌نو آغاز شده است، در روز دوم و پایانی نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به مصاف حریفان رفتند که یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم با پیروزی در فینال مقابل حریف هندی مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش نامه نیوز، در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در کشتی نخست با نتیجه 11 بر صفر مقابل های شانگ از چین به پیروزی رسید. وی در دور دوم با زولبو ناتساگسورن، نایب قهرمان 2014 آسیا از مغولستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محبی در این مرحله مقابل کانگ جین نام از کره جنوبی با نتیجه 8 بر 8 و ضربه فنی به پیروزی رسید و فینالیست شد.

وی در دیدار پایانی به مصاف سومیت از هند رفت که با نتیجه 6 بر 2 مقابل حریف به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

پیش از این بهنام احسان‌پور در 61 و علیرضا کریمی در 86 کیلو به مدال طلا و حامد رشیدی در 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بودند.

تیم کشورمان که پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در روز نخست موفق به کسب یک مدال نقره توسط حسین شهبازی در وزن 97 کیلو و 3 برنز توسط اطری، نصیری و تیموری در اوزان 57، 65 و 74 کیلوگرم شده بود.

بدین ترتیب تیم کشتی آزاد کشورمان با کسب 3 مدال طلا (احسان‌پور-61، کریمی-86 و محبی-125)، یک نقره (شهبازی-96) و 3 برنز (اطری-57، نصیری-65، رشیدی - 70 و تیموری-74 کیلو) و 71 امتیاز به عنوان قهرمانی سی‌اُمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها