کد خبر: 405534
تاریخ انتشار :

قهر رئیس کمیته؛ جیوگا تهدید به رفتن کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هفته گذشته در جریان اختلافاتی که بین افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان و جیوگانیک باجیوگا مدیر تیم‌های ملی روئینگ پیش آمد، فرزام اردو را ترک کرده و قایقرانان نیز حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش نامه نیوز، بعد از یک روز فرزام و ملی‌پوشان به اردو برگشتند اما بازهم حاشیه‌های قایقرانی به پایان نرسید. امروز جلسه‌ای با حضور غلامرضا امینی، مرادی، رئیس و دبیر فدراسیون، پورعسگر پرست دبیر کمیته روئینگ، امیرشقاقی نایب رئیس بانوان با جیوگا برگزار شد که در این جلسه امینی و مرادی اصرار داشتند جیوگا،‌ فرزام را قبول کند اما این سرمربی خارجی تأکید کرد؛ تیم‌های ملی باید کاملاً در اختیار او قرار بگیرد.

ابراهیم پورعسگرپرست دبیر کمیته روئینگ در این باره به فارس گفت: جیوگا مربی بزرگی است. در قراردادی که با او داریم، تصویب شد کل تیم در اختیار جیوگا قرار بگیرد. جیوگا هم تأکید کرده در صورتی با تیم‌های ملی کار می‌کند که افشین فرزام نباشد. جیوگا به ما قول سه طلا و سه نقره را در بازی‌های آسیایی 2018 داده است. در اعتراض به این اتفاقات محمد صادقی رئیس کمیته روئینگ نیز 6-5 روز است که به فدراسیون نمی‌آید.

وی افزود: صادقی در زمان دنیامالی، نایب رئیس و مسئول کمیته برنامه‌ریزی بود، امینی هم بعد از ماه‌ها تلاش توانست او را به فدراسیون بیاورد و من هم با صادقی آمدم که با رفتن او نمی‌توانم در فدراسیون بمانم.

پورعسگرپرست در ادامه صحبت‌هایش در خصوص حضور محسن شادی در تیم ملی روئینگ یادآور شد: با آمدن جیوگا قرار شد محسن شادی برگردد و با جیوگا کار کند. قرار بود او به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام شود، اما در صورت رفتن جیوگا، محسن شادی به ما گفت اگر شما نباشید من هم نمی‌آیم.

دبیر کمیته روئینگ در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شنیدم بعدازظهر امروز مرادی هم با جیوا جلسه داشت و او را تهدید کرد که در آسیا از سال 2007 پرونده دارد که آن را مسکوت گذاشته است. حالا با این اتفاقات جیوا گفته به من توهین شده و من می‌خواهم ایران را ترک کنم.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها