کد خبر: 407552
تاریخ انتشار :

ليگ قهرمانان آسیا

توقف خانگي پرسپوليس در روز بد طارمي/ كار تيم برانكو سخت شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان و ازدور رفت مسابقات امروز پرسپوليس از ساعت 19:30 در ورزشگاه خالي از تماشاگر(به حكم اي اف سي) ميزبان لخوياي قطر بود.

به گزارش نامه نيوز، برانكو كه براي اين بازي كمال كاميابي نيا را به علت مصدوميت در اختيار نداشت تيمش را با تركيب علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان(علی علیپور 69)، فرشاد احمدزاه، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی به ميدان فرستاد.
پرسپوليس بازي را خوب شروع كرد و در همان دقايق ابتدايي مي توانست با ضربه سر طارمي به گل برسد كه موقعيت از دست رفت. در ادامه لخويا توانست بر بازي مسلط شود و در دقيقه 15 مي توانست گلزني كند كه ضربه بازيكن اين تيم به تيرك دروازه برخورد كرد. در ادامه بازي متعادل دنبال شد و نيمه نخست بدون گل به پايان رسيد.
پرسپوليس نيمه دوم را هم هجومي شروع كرد و مي توانست در دقيقه 46 با پاس محرمي و ضربه طارمي به گل برسد اما مهاجم گلزن پرسپوليس موقعيت مناسب را از دست داد.
لخويا به تساوي در خانه پرسپوليس قانع بود و عقب كشيد و قرمزها نيز توپ و ميدان را دراختيار گرفتند و موقعيت هايي نيز ايجاد كردند كه يكي پس از ديگري از دست رفت تا اينكه در دقيقه 82 طارمي توانست يك پنالتي بگيرد و خودش نيز پشت توپ قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب وي توسط گلر حريف مهار شد تا بازي همچنان مساوي پيش برود.
قرمزها كه نمي خواستند برد خانگي را از دست بدهند به حمله ادامه دادند در دقيقه 87 پرسپوليس صاحب يك موقعيت خوب ديگر شد كه اميري از داخل محوطه شش قدم ضربه اش به دروازه بان برخورد كرد. در ادامه نيز اتفاق خاصي رخ نداد و پرسپوليس در خانه متوقف شد تا در بازي برگشت برابر قهرمان قطر كار سختي داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها