کد خبر: 412213
تاریخ انتشار :

هافبك جوان تيم منصوريان تمديد كرد/نورافكن: با افتخار در استقلال ماندم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید رضا افتخاری در همین خصوص به سایت باشگاه استقلال گفت: امید نورافکن بازیکن جوان، خوب و آینده داری است که محصول خود باشگاه استقلال است و در این باشگاه رشد کرده است. نورافکن فصل گذشته هم در استقلال عملکرد مطلوبی داشت و به همین دلیل پس از انجام مذاکرات، قرارداد او را برای 2 فصل دیگر تمدید کردیم.
به گزارش نامه نيوز، او افزود: تمدید قرارداد نورافکن، خبر خوشی است که آن را به هوادارانمان تقدیم می کنیم. بدون تردید او میتواند روزهای خوب فصل گذشته را ادامه دهد و بهتر هم بشود. امید می تواند یکی از آینده سازان استقلال باشد.
افتخاری اظهار داشت: سر وعده ای که به هواداران عزیزمان دادیم، هستیم. مذاکرات با بازیکنان مورد نظرمان ادامه دارد که به محض قطعی شدن، اعلام میشود. خبرهای خوش بعدی نیز برای هواداران در راه است.
نورافکن پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: من بازیکن استقلال هستم و از این که قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم، بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار میکنم. بیشترین شخصی که در تمدید قراردادم نقش داشت، علیرضا منصوریان بود زیرا فصل گذشته خیلی حمایتم کرد و مجوز حضورم در تیم ملی جوانان را برای شرکت در جام جهانی صادر کرد که هرگز فراموش نمیکنم.
او افزود: قرارداد خود را به مدت 2 فصل دیگر با استقلال تمدید کردم و سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همه سعی و تلاش من این است که در تمرینات و مسابقات عملکرد مطلوب و مورد رضایت کادر فنی را داشته باشم. استقلال با حمایتهای مدیریت، تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایتهای هواداران، در هر 3 جام مدعی خواهد بود. از نظر شخصی هم امیدوارم بتوانم رو به رشد عمل کنم و شرایط بهتری از قبل داشته باشم.
نورافکن اظهار داشت: از آقایان افتخاری و توفیقی هم نهایت تشکر را دارم زیرا حمایتم کردند. در یک هفته اخیر اقایان افتخاری، منصوریان و توفیقی پیگیر کار تمدید قراردادم بودند. من شرایط جدایی هم داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش با افتخار ماندم. امیدوارم زحمات و اعتماد این آقایان را در طول فصل جبران کنم هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها