کد خبر: 414394
تاریخ انتشار :

حضور آقای خاص در مراسم تدفین پدرش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حضور آقای خاص در مراسم تدفین پدرش
به همراه مربی منچستریونایتد که کمک کرد تابوت به کلیسا برده شود، همسر، پسر و دختر او در ستوبال حضور داشتند به علاوه سیلوینو لورو دستیارش روی نیمکت شیاطین سرخ.
به گزارش نامه نیوز، امیلیو آلوارس مربی دروازه‌بان‌های منچستریونایتد و آیتور کارانکا، دستیار مورینیو در رئال مادرید نیز در این مراسم حضور داشتند. مورینیو که در ماه‌های اخیر بارها به پدر بیمارش سر زده بود، دوشنبه عکس سیاه و سفیدی از خود و پدرش روی اینستاگرام گذاشت که متعلق به چند دهه قبل بود. فدراسیون فوتبال پرتغال و باشگاه منچستریونایتد به او و سایر اعضای خانواده‌اش تسلیت گفته‌اند.
مربی 54 ساله قرار است 17 تیر به تمرین‌های پیش‌فصل منچستریونایتد در کارینگتون برگردد و تیم را برای فصل جدید آماده کند. مورینیو و تیمش به آمریکا سفر می‌کنند تا پنج بازی دوستانه و جذاب برابر لس آنجلس گلکسی، رئال سالت لیک، منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا برگزار کنند.
آنها همچنین در اسلو به مصاف تیم نروژی والرنگا می‌روند و در دوبلین با سمپدوریا روبه‌رو می‌شوند قبل از اینکه در 17 مرداد در سوپرجام اروپا در اسکوپیه، مقدونیه، به مصاف رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا بروند.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها