کد خبر: 419617
تاریخ انتشار :

تساوي دربي اميدها در بازي جنجالي؛ از اخراج يك پرسپوليسي تا گل دقيقه 90 استقلال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از سري مسابقات فوتبال اميدها امروز دو تيم پرسپوليس و استقلال در ورزشگاه شهید اسماعیلی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند.
به گزارش نامه نيوز، در اين بازي شاگردان محمد نوازي در تيم استقلال ابتدا در دقيقه 30 توسط سجاد رفعتی به گل رسيدند اما در ادامه و در دقيقه 44 پرسپوليس صاحب ضربه پنالتي شد و با گل دقيقه 44 سعيد حسين پور كار را به تساوي كشاند تا نيمه نخست با تساوي خاتمه يابد.
در دقيقه 51 مهدي رستمي از پرسپولس اخراج شد تا كار براي قرمزها سخت شود با اين حال محمدامين اسدي بازيكني كه در تيم بزرگسالان نيز تمرين مي كند گل دوم را به ثمر رساند تا پرسپوليس ده نفره پيش بيفتد.
در ادامه استقلالي ها حملات بي وقفه اي روي دروازه پرسپوليس ترتيب دادند و در چند صحنه نيز معتقد به خطاي پنالتي بودند كه داور اعتقادي نداشت و روي يكي از اين صحنه ها محمد نوازي به شدت اعتراض كرد. در نهايت در دقيقه 90 داور به نفع استقلال پنالتي گرفت كه اين بار نوبت به اعتراض قرمزها رسيد. مجید تاجیک پشت توپ قرار گرفت و دروازه بان پرسپولیس ابتدا ضربه را مهار کرد و در برگشت تاجیک توپ را تبدیل به گل کرد تا بازي با تساوي دو بر دو خاتمه يابد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها