کد خبر: 422619
تاریخ انتشار :

هفته پنجم ليگ برتر فوتبال

شكست خانگي استقلال مقابل پديده/ كار براي منصوريان سخت شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هفته پنجم ليگ برتر فوتبال عصر امروز با ديدار استقلال تهران برابر پديده مشهد استارت خورد.

به گزارش نامه نيوز،‌ عليرضا منصوريان كه تحت فشار زيادي قرار داشت براي جبران مافات به دنبال پيروزي خانگي بود و تركيب مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن (56 - چپاروف)، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری (54 - فرشید اسماعیلی)، حسن بیت سعید و علی قربانی (67 - قائدی) را انتخاب كرد.
در تيم رضا مهاجري هم شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد (48 - حسین مهربان)، محمدرضا خلعتبری(68 - میلاد کمندانی) و محمد قاضی بازي كردند.
آبي ها بازي را چندان خوب آغاز نكردند و همين باعث شد ميهمان خيلي زود به گل برسد. محمد قاضي مهاجم سابق استقلال از پشت محوطه جريمه دروازه رحمتي را در دقيقه 14 باز كرد تا ورزشگاه به سكوت فرو برود.
در حالي كه همه منتظر حملات همه جانبه استقلال بودند اما بازي تا حدي متعادل دنبال شد و در نهايت نيز بازي با برتري پديده در نيمه نخست به پايان رسيد.
منصوريان در اواسط نيمه دوم سه تغيير را در فاصله زماني نزديك ايجاد كرد تا روند بازي را تغيير دهد اما باز هم اين پديده بود كه به گل رسيد. در دقيقه 72 مهربان روي پاس ايماني و در حالتي كاملا نامتعادل دروازه رحمتي را باز كرد تا كار براي ميزبان سخت شود.
هواداران بعد از اين گل شعار حيا كن رها كن عليه منصوريان سر دادند. حملات دقايق پاياني نيز تاثيري نداشت و استقلال كه باز هم در گلزني ناكام بود اين بازي خانگي را با دو گل واگذار كرد تا هم اوضاعش در جدول نابسامان شود و هم منصوريان با جايگاهي كاملا لرزان مواجه شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها