کد خبر: 430232
تاریخ انتشار :

ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده در بدترین حالت؛ یازده بازیکن آماده، نیمکت کم تجربه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرسپولیسی ها با حکم فیفا از نقل و انتقالات فصل آینده محروم هستند و به همین دلیل از حالا خیلی‌ها نگران تمدید قرارداد بازیکنان هستند.

به گزارش نامه نیوز، نفرات تاثیرگذاری مثل محمد انصاری، صادق محرمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، رادوشوویچ، وحید امیری و مهدی طارمی قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد و امید باشگاه به تمدید قرارداد این نفرات است.
پرسپولیس به خاطر داشتن قرارداد با نفراتی مثل احمد نورالهی و امید عالیشاه می تواند از آنها استفاده کند ضمن اینکه نفراتی که به طور قرضی این تیم را ترک کردند مثلا کرملاچعب و آقایی نیز باز خواهند گشت.
در این صورت در بدترین حالت و اگر تمام نفرات یاد شده حاضر به تمدید قرارداد نشوند برانکو برای انتخاب ترکیب اصلی می تواند امیدوار باشد اما روی نیمکت بازیکن باتجربه نخواهد داشت.
بیرانوند، حسینی، خلیل زاده، ماهینی، مصلح، نورالهی، عالیشاه، رسن، نعمتی، علیپور و منشا ترکیب نسبتا ایده آلی خواهند بود اما روی نیمکت نفراتی مثل درویشوند، علوان زاده، آدام همتی، شاهین عباسیان، محمدامین اسدی، سعید حسین پور، احسان حسینی، حمیدرضا طاهرخانی، حامد آقایی و کرملاچعب حضور خواهند داشت که فاقد تجربه کافی هستند.
نزدیکان باشگاه البته معتقدند بخش عمده ای از نفراتی که قراردادشان به اتمام خواهد رسید مشکلی برای تمدید نخواهند داشت و اوضاع برای پرسپولیس چندان اسفناک نخواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها