کد خبر: 435680
تاریخ انتشار :

دیاز: پرسپولیس قدرتمند است، در حاشیه امنیت نیستیم/ الحافظ: می‌خواهیم بدون شکست فینالیست شویم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رامون دیاز سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی را ساده نمی‌گیریم و جدی هستیم. با تمام قدرت به میدان می‌رویم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: با وجود به ثمر رساندن 4 گل در بازی رفت در حاشیه امنیت نیستیم. بازی هنوز تمام نشده و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. با وجود اینکه در آستانه فینال هستیم اما هنوز چیزی مشخص نیست چرا که حریفی بسیار قوی داریم.باید سفت و محکم بازی کنیم اما مراقب باشیم کارت نگیریم.
دیاز در پاسخ به این سوال که محرومیت مهدی طارمی چقدر روی عملکرد آنها موثر بوده و گفته می‌شود در این اعمال این محرومیت نفوذ سعودی‌های موثر بوده است، اظهار داشت: طارمی یک مهاجم خیلی خوب است اما اینطور به موضوع نگاه نمی‌کنیم.
دیاز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران ایرانی در مورد اینکه عمر خربین در بازی رفت مقابل استرالیا با دریافت اخطار از بازی برگشت محروم شد و شایعه شده او به درخواست باشگاه الهلال این کار را انجام داده تا به اردوی این تیم اضافه شود، عنوان کرد: خیر چنین چیزی نیست. خربین نماینده سوریه و تیم ملی این کشور است. آنها کار مهمی داشتند و نماینده کشور خود بودند. ما به عنوان باشگاه در این مورد دخالتی نداشتیم و اگر او اخطار گرفت یک حادثه بوده و باشگاه در این امر دخالتی نداشته است.
عبدالله الحافظ بازیکن الهلال نیز در نشست خبری گفت: تمام بازیکنان ما اهمیت این مسابقه را می‌دانند. هر دو تیم جایگاه خوبی دارند و بی دلیل به اینجا نرسیدند. امیدوارم فردا بازی زیبایی را مشاهده کنیم و بتوانیم جایگاه الهلال را حفظ کنیم. از کشور عمان و هوادارنمان تشکر می‌کنم آنها حمایت بسیار خوبی از ما دارند و در این مدت از الهلال پشتیبانی کردند. تا به اینجا بدون شکست بالا آمدیم و می‌خواهیم تا فینال بدون باخت برویم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها