کد خبر: 446887
تاریخ انتشار :

محوطه ترسناک مهاجمان استقلال؛ محاصره بی‌خطر + تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهاجمان استقلال در این فصل به خاطر گل نزدن فشار بالایی را تحمل می‌کنند که همین باعث لغزش آن شده است. استقلال با وجود دو گلی که به گسترش‌فولاد زد همچنان بدترین خط حمله لیگ است. لقبی که استرس را به بازیکنان تیم منتقل کرده و در ساق پای بازیکنان تیم قابل لمس است. مهاجمان استقلال با نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف، استرس‌شان تشدید می‌شود و اشتباه‌شان بیشتر به چشم می‌آید. هم درصد پاس‌ ناموفق مهاجمان استقلال در نزدیکی دروازه حریف بیشتر می‌شود و هم دقت شوت‌‌شان پایین می‌آید. تیم شفر تا پشت محوطه جریمه حریف خیلی ساده و راحت بازی می‌کند. ولی به محض اینکه به دروازه حریف نزدیک می‌شوند اشتباهات گاها بچه‌گانه‌شان هم شروع می‌شود. از کنترل بد توپ تا شوت‌های کم‌جان و بی‌دقت و تصمیم‌های نادرست.

پای لرزان استقلالی‌ها در محوطه جریمه گسترش‌فولاد

جابر بود و هفت متر دروازه. ولی شوت او به پای دخسوس زده شد.

دلیل گل نزدن استقلال

تعارف فرشید و قربانی، موقعیت را از استقلال گرفت. اسماعیلی شوت نزد و توپ را به علی قربانی پاس داد. قربانی هم از ترس خراب شدن موقعیت، توپ را به فرشید برگشت داد. که در این فاصله مدافعان گسترش توپ را قطع کردند.

دلیل گل نزدن استقلال

فرشید اسماعیلی توپ را کنترل کرد. ولی باعجله و بی‌دقت شوت زد.

دلیل گل نزدن استقلال

حتی اگر از فضای عالی علی قربانی صرف نظر کنیم، در سمت راست جابر هم بازیکن دیگری حرکت کرده بود. ولی انصاری تصمیم گرفت که به هیچ کدام پاس ندهد و شوت بزند. تصمیمی که خیلی هم بد نبود، ولی افتضاح اجرا شد و شوت‌اش موقعیت استقلال را هدر داد.

دلیل گل نزدن استقلال

باز هم شوت جابر دقت کافی نداشت و به بیرون رفت.

دلیل گل نزدن استقلال

خسرو در محطه جریمه صاحب توپ شد. ولی تعادل‌اش به هم خورد و موقعیت از دست رفت.

دلیل گل نزدن استقلال

امید نورافکن به عمق فرار کرد و اسماعیلی هم به خوبی او را دید و پاس داد. ولی نورافکن در کنترل پاس ساده ناموفق بود و توپ از زیر پای‌اش لو رفت.

دلیل گل نزدن استقلال

منبع: سایت 90

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها