کد خبر: 451941
تاریخ انتشار :

نقش زوج طارمی- طاهری در حذف پرسپولیس از جام حذفی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر نفت آبادان قرار گرفت و در حالی که میزبان بود در ضربات پنالتی بازی را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش نامه نیوز، آنچه بیش از همه در بازی شاگردان برانکو به چشم می آمد فرصت سوزی توسط مهاجمان این تیم بود، مهاجمانی که در بازی های قبلی جزو بهترین نفرات پرسپولیس بودند اما در بازی با نفت روز خوبی را سپری نکردند.
برانکو اما برای تغییر در فاز هجومی گزینه ای نداشت چرا که مهاجم آماده ای که بتواند جایگزین علیپور و مشا شود روی نیمکت نبود.
این مسئله باعث شد جای خالی مهدی طارمی در فهرست پرسپولیس بیش از پیش به چشم آید و چه بسا اگر او که آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر است، می توانست برای تیم برانکو بازی کند، در پایان نتیجه دیگری رقم می خورد.
طارمی که در کنار مدیریت سابق باشگاه نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس داشت به خاطر سهل انگاری و ضعف مدیریتی باعث شد هم خودش از بازی محروم شود و هم تیمش از جذب بازیکن جدید محروم بماند و در شرایطی که به نظر می رسد قرمزها به یک مهاجم نیاز دارند در نقل و انتقالات نیز نمی توانند بازیکنی را جذب کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها