کد خبر: 453340
تاریخ انتشار :

دخالت روحانی و اردوغان برای توافق 300 هزار یورویی پرسپولیس و ریزه اسپور؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در روزهای گذشته خبری از موفقیت دیپلماسی فوتبال به گوش رسید که ریاست جمهور محترم حسن روحانی با مذاکره با رییس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان مشکل پرسپولیس را حل کردند.
به گزارش نامه نیوز و به نقل از ورزش جهان، نکته این است که همین رسیدن ماجرا به موضوع های دیپلماتیک هم نشان از یک ضعف و بی کفایتی مدیریتی دارد.
کسانی که با الفبای حقوق ورزشی آشنا هستند خوب می دانند که رای صادر شده توسط فیفا درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات دیگر هیچ ارتباطی به باشگاه ترکیه ای ریزه اسپور نداشت، این فاجعه ای بود که گروه حقوقی باشگاه پرسپولیس با فرستادن دفاعیه جعلی و فیک به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا رقم زدند ، فیفا به خاطر تلاش برای گول زدن از سوی باشگاه پرسپولیس ، حکم عدم صداقت برای باشگاه پرسپولیس صادر کرد.
پس طبیعی است رضایت باشگاه ترکیه ای در وقتی که خود فیفا مدعی است هیچ نقشی ندارد و می ماند جریمه، جریمه ای که به طور طبیعی طارمی باید پورشه اش را می فروخت و پرداخت می‌کرد چون اکثر حکم جریمه برای طارمی صادر شده بود.
منابع خبری اما می گویند باشگاه ریزه اسپور از مدت ها قبل مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته که حاضر است 300 هزار یورو بگیرد و رضایت بدهد که اگر صحت داشته باشد نشان می دهد برای موضوعی کم اهمیت پای روسای جمهور دو کشور وسط آمده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها