کد خبر: 461625
تاریخ انتشار :

کمالوند: موقعیت‌های ما بیشتر از استقلال بود/ مکانی بدجایی اشتباه کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فراز کمالوند پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خبری اظهار کرد: اول از همه هواداران خوب تیم‌مان تشکر می‌کنم که نشان دادند فرهنگ بالایی دارند یعنی حتی اگر شکست هم خورده باشند کوچک‌ترین مشکلی به وجود نمی‌آورند. این نوید این را می‌دهد که در آینده بتوانیم شرایط استادیوم‌هایمان را بهتر کنیم.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: تیم ما در نیمه اول اصلا خوب نبود و علت خوب بازی نکردن هم گل اولی بود که در شرایط خیلی بد دریافت کردیم مثل آب یخی بود که روی تیم ما ریخته می‌شد اما در نیمه دوم به طور کامل صاحب توپ و میدان بودیم و در کل ۹۰ دقیقه فکر می‌کنم موقعیت‌های گل ما بیشتر از استقلال بود. احساسم این است که در آن صحنه هم توپ به گل تبدیل شد. حتی داور، وسط زمین را هم نشان داد اما به هر حال کمک‌داور گل نگرفت. ضمن این که اعتقاد دارم حتی می‌توانستیم صاحب ضربه پنالتی هم بشویم. به هر صورت بازی تمام شد و به تیم استقلال تبریک می‌گویم.
کمالوند ادامه داد: من فکر می‌کنم امروز یک قدم خوب و بلند برای تیم صنعت نفت آبادان بود که خودمان را جزو مدعیان بیاوریم و به نیمه نهایی جام حذفی برسیم. اگرچه می‌توانستیم فینالیست شویم و در خرمشهر بازی کنیم اما به هر حال راضی به رضای خدا هستیم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند تا نتیجه بازی را تغییر دهیم اما به هر صورت این اتفاق رخ نداد. امیدوارم سال آینده در جام حذفی موفق باشیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی درباره سوشا مکانی گفت: شما می‌گویید در چند بازی مکانی اشتباهاتی داشته است. می‌توانم بپرسم در کدام بازی‌ها اشتباه کرده است؟ در بازی با ذوب آهن مقصر بود که در شش قدم دروازه‌اش باز شد؟ در این بازی آری اما نباید جمع ببندیم. در بازی‌های قبلی خوب بود. به هر صورت او روی گل اول مقصر بود. می‌توانست خارج نشود و توپ را بگیرد. به هر صورت امروز مربی دروازه‌بانان ما تشخیصش این بود که سوشا مکانی آماده‌تر است. باید قبول کنیم هر بازیکنی هم شاید یک روز بد داشته باشد. به هر ترتیب نباید این گونه باشد وقتی یک تیم می‌برد به مربی ارتباط بدهیم و وقتی می‌بازیم به گردن بازیکن بیندازیم. مکانی امروز اشتباهی انجام داد که ممکن است هر دروازه‌بان دیگری انجام بدهد. او بد جایی اشتباه کرد. شاید این گونه بگوییم بهتر است. هم بد جا و هم بد زمانی اشتباه کرد.
کمالوند تصریح کرد: ما نه پرسپولیس، نه سپاهان و نه استقلالیم. شأن ما از این تیم‌ها پایین‌تر نیست بلکه بالاتر است به خاطر این که فوتبالمان قدیمی‌تر است اما تیمی مثل استقلال و پرسپولیس سال‌ها است در لیگ برتر حضور دارند و هر ساله ۶-۷ بازیکن تراز اول جذب می‌کنند. امسال ما هم تیمی متشکل از ۶ -۷ بازیکن که می‌توانستند تیم‌مان را به بالای جدول بیاورند جمع کردیم. فقط تیم ما با پرسپولیس و استقلال این گونه بود. استقلال امروز چند بازیکن خوبش را نداشت اما دستش پر بود. آن‌ها می‌توانند با این وجود هم در جام حذفی و هم در لیگ با تمام وجود تلاش کنند اما ما اگر بازیکنی مثل شیمبا را نداشته باشیم جایگزین خوب نداریم. اگر هم بگویید چرا بازیکن خوب نگرفتید، ما بیشتر از شش بازیکن نمی‌توانیم بگیریم. به اندازه واقعیت و موجودیت باید توقع داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها