کد خبر: 461844
تاریخ انتشار :

شمسایی: برزیلی‌ها بیشتر از ما برای کشورشان ارزش قائل هستند/ فالکائو از رکورد ایران گذشت نه من

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صبح امروز فالکائو در دیدار تیم ملی برزیل برابر اروگوئه دو گل زد تا رکورددار گلزنی در جهان شود؛ عنوانی که پیش از این در اختیار وحید شمسایی بود.
به گزارش نامه نیوز، شمسایی که در این مدت تلاش کرده برای بازی های ملی ساده دعوت شده و رکوردش را حفظ کند امروز در گفتگویی رادیویی به انتقاد از اتفاقات اخیر پرداخت.
اظهارات وی را در ادامه می خوانید:
در برزیل این عزم وجود داشت که بازیکنی که سه بار خداحافظی کرده را برگردانند تا رکورد جهان را بزند و این افتخار به برزیل برسد اما اینجا چنین عزمی وجود ندارد.
رکورد متعلق به من نبود. متعلق به ایران بود و از نام ایران نمی توانم به راحتی بگذرم. فالکائو از رکورد من عبور نکرد، از رکوردی که در اختیار ایران بود گذشت.
سال های زیادی برای فوتسال کشور زحمت کشیدم اما تمام زحمات از بین رفت. قطعا برزیلی ها برای کشورشان ارزش بیشتری نسبت به ما قائل هستند که اینگونه تلاش کردند تا رکورد را به دست آورند. حسرت می خورم که چه فرصت هایی را در گذشته به خاطر تیم ملی از دست دادم.
روز سختی را می‌گذرانم و در خیابان همه مرا به هم نشان می‌دهند. شرمنده مردم هستم. کاری هم از دستم برنمی‌آید فقط امیدوارم مسئولان به وعده هایشان عمل کنند تا در آینده مجبور به پاسخگویی به مردم نشوند.
فالکائو 6 سال بیشتر از من در تیم ملی بوده و 70 بازی بیشتر از من انجام داده است. احتمالا به این تعداد هم راضی نیست و باز هم می خواهد گل بزند تا فاصله خوبی ایجاد کند و خیالش از آقای گلی راحت شود.
خیلی‌ها در این چند وقت به من گفته‌اند اگر عدم انجام بازی‌های تدارکاتی به خاطر مسائل مالی است، ما آن را تقبل می‌کنیم. این واقعاً برای ما زشت است. من نمی‌دانم مشکل اصلی چیست اما امیدوارم مسئولان، کشور را نگاه کنند، نه شخص مرا.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها