کد خبر: 462271
تاریخ انتشار :

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

علیپور همچنان گلزن، پرسپولیس کماکان در اوج/ تراکتورسازی با ساغلام جان گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود.

به گزارش نامه نیوز، برانکو برای این بازی با نیمکت نشین کردن مسلمان ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری(69 احمد نوراللهی)، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، وحید امیری(88 سیامک نعمتی)، علی علیپور، گادوین منشا (67 بشار رسن) و فرشاد احمدزاده را انتخاب کرد.
در تیم اصفهانی که اولین بازی با منصور ابراهیم زاده را تجربه می کرد، ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، علی کریمی، محمود قائدرحمتی(72 میلاد سرلک)، مهرداد محمدی (76رضا دهقانی)، حسین پاپی( 60 ادون حسنی)، مهدی شریفی و ساسان انصاری بازی کردند.
پرسپولیس که اختلاف زیادی با رقبایش ایجاد کرده به دنبال کسب پیروزی خانگی و حفظ موقعیت خود در صدر جدول بود و توانست در دقیقه 10 توسط علی علیپور به گل برسد تا مهاجم گلزن قرمزها نیز به یکه تازی خود در صدر جدول گلزنان لیگ ادامه دهد.
پرسپولیس در ادامه یک تک به تک توسط منشا به دست آورد که عالمه مهار کرد و در یک موقعیت نیز علیپور از دو قدمی توپ را به بیرون زد. سپاهان نیز چند موقعیت خوب داشت که مهمترین آن ضربه ای بود که شریفی به تیرک دروازه کوبید تا نیمه نخست با همان یک گل به سود قرمزها خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز پرسپولیس بود که موقعیت های بهتری برای گلزنی داشت که باز هم منشا در موقعیتی خوب توپ را از دست داد. در دقیقه 68 سانتر خود احمدزاده با ضربه سر دیدنی شجاع خلیل زاده به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد تا خیال برانکو تا حدی از پیروزی راحت شود و در نهایت نیز پرسپولیس با دو گل پیروز شد تا همچنان در صدر جدول یکه تازی کند.
پیش از این بازی تراکتورسازی در مشهد به مصاف پدیده رفت و با سه گل پیروز شد تا نخستین برتری با سرمربی جدید(ساغلام) را جشن بگیرد. مهدی پور و پهلوان(2گل) برای میهمان گلزنی کردند ضمن اینکه میزبان از دقیقه 49 با اخراج مرادمند 10 نفره به کار ادامه داد.
سپیدرود نیز در رشت به مصاف استقلال خوزستان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. نزهتی در دقیقه 28 برای میزبان و مارینی در دقیقه 31(پنالتی) برای خوزستانی ها گلزنی کردند. در این بازی تهیدست در دقیقه 29 اخراج شد تا تیم علی کریمی ده نفره شود ضمن اینکه این تیم یک پنالتی را نیز در دقیقه 17 توسط حسین ابراهیمی از دست داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها