کد خبر: 462583
تاریخ انتشار :

اخبار لژیونرهای فوتبال ایران

پیروزی هیرنفین با گوچی در شب درخشش قدوس/ تیم رفیعی به یاران طارمی باخت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هیرنفین هفته گذشته (هفته بیستم لیگ اردیویسه هلند) بعد از مدت ها رضا قوچان نژاد را به ترکیب اصلی بازگرداند و توانست با گلزنی مهاجم ایرانی خود پیروز شود.

به گزارش نامه نیوز، در هفته بیست و یکم نیز سرمربی هیرنفین برای بازی مقابل توئنته از گوچی در ترکیب اصلی استفاده کرد و تیمش توانست دومین برد پیاپی را با برتری یک بر صفر جشن بگیرد. قوچان‌نژاد در دقیقه 79 جای خود را به هنک ورمان داد.
هیرنفین که مدتی خوب نتیجه نمی گرفت حالا روی دور موفقیت قرار گرفته و به رده هشتم جدول صعود کرده تا به پلی آف لیگ اروپا امیدوار شود.
استرشوند سوئد که با سامان قدوس در اردوی آماده‌سازی در اسپانیا به سر می‌برد در دیداری تدارکاتی به مصاف دیناموکی اوکراین رفت که این بازی در شب درخشش مهاجم ایرانی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
قدوس در نیمه اول یک پنالتی گرفت و یک گل نیز به ثمر رساند تا روی هر دو گل تیمش تاثیرگذار باشد.
در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الخور در حضور ثابت سروش رفیعی میزبان الغرافه بود که طارمی را در اختیار داشت و دو بر یک شکست خورد. طارمی روی گل اول الغرافه و رفیعی روی تک گل الخور تاثیرگذار بودند.
در دیگر بازی این هفته هفته القطر و السد که با برتری سه بر یک یاران ژاوی خاتمه یافت. در این بازی مرتضی پور علی گنجی 90 دقیقه برای السد بازی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها