کد خبر: 462787
تاریخ انتشار :

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

ادامه پیروزی‌های سریالی ذوب آهن/ استقلال در دقیقه 90 باخت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز ذوب آهن اصفهان میزبان استقلال تهران بود.

به گزارش نامه نیوز، امیر قلعه نویی که تیمش در نیم فصل دوم اوج گرفته و بردهای پیاپی را کسب کرده برای این بازی ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، خالد شفیعی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری (34- قاسم حدادی فر)، حمید بوحمدان، جورجی ولسیانی، سید محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی (83- مهدی رجب زاده)، مرتضی تبریزی (46- ربیع عطایا)و کی‌روش استنلی را انتخاب کرد.
در تیم متحول شده شفر که به دنبال رسیدن به جمع بالانشیان جدول است نیز حسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، بهنام برزای (66- پادوانی) و علی قربانی (82- فرشید اسماعیلی) بازی کردند.
استقلال به عنوان میهمان بازی را بهتر شروع کرد و در بیشتر دقایق صاحب توپ و میدان بود و فشار این تیم باعث شد قلعه نویی در همان نیمه اول دست به تعویض بزند تا بازی را به تعادل بکشد که چندان هم موفق نبود. در دقیقه 31 ارسال خوب زکی پور از سمت چپ با ضربه سر غفوری به گل اول آبی ها تبدیل شد تا تیم شفر بالاخره با ضربه سر هم گلزنی را تجربه کند.
در نیمه دوم تعادل در بازی حاکم شد و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند. حملات ذوب آهن باعث شد این تیم در دقیقه 59 با حرکت فخرالدینی و تکل مجید حسینی صاحب یک ضربه پنالتی شود. این ضربه توسط کیروش استنلی به گل تساوی تبدیل شد.
شفر که تساوی را ترجیح می داد با تعویض های خود سعی کرد نتیجه را حفظ کند اما هر چه بازی به پایان نزدیک تر می شد با وجود حملات ذوب آهن، این استقلال بود که موقعیت های خطرناک تری داشت با این حال در دقیقه 91 ذوب آهن روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر محمدرضا حسینی به گل دوم هم رسید تا سه امتیاز خانگی را کسب کند و به روند پیروزی های خود ادامه دهد. استقلال شفر هم که خارج از خانه موفق به برد نشده بود این بار از تساوی نیز بازماند و طعم شکست را چشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها