کد خبر: 463892
تاریخ انتشار :

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

استقلال با برد پرگل به آسیا رسید/ دایی ترمز تیم قلعه‌نویی را کشید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز دو دیدار به طور همزمان از ساعت 16 برگزار شد و استقلال تهران میزبان سپیدرود رشت بود و سایپا نیز با ذوب آهن روبرو شد.

به گزارش نامه نیوز، وینفرد شفر برای این بازی ترکیب سیدحسین حسینی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف( بهنام برزای 69)، فرشید اسماعیلی(فرشید باقری 88)، جابر انصاری و علی قربانی(تیام 82) را انتخاب کرد.
در تیم علی کریمی نیز ایمان صادقی، امید سام کن، میثم فردوسی، پویا نزهتی(کوشکی70)، حسین کعبی، حسین ابراهیمی(رضا کاردوست 63)، علی عباسی، عماد میرجوان، میلاد قربانزاده، علیرضا نورمحمدی و محمد غلامی(میرهادی میرجوان) بازی کردند.
استقلال که هفته گذشته برابر ذوب آهن شکست خورده بود برای جبران روحیه از دست رفته و آمادگی جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال سه امتیاز این بازی برابر تیم ته جدولی سپیدرود بود، هدفی که به راحتی به آن رسید و با سه گل به برتری رسید.
در دقیقه 13 فرشید اسماعیلی با شوتی پرقدرت از پشت محوطه جریمه دروازه سپیدرود را باز کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد و نیمه نخست نیز با برتری آبی ها خاتمه یابد.
در نیمه دوم باز هم استقلال صاحب توپ و میدان بود و توانست در دقیقه 64 با ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به گل دوم برسد. روی این گل نیز مانند گل نخست صادقی عکس العمل خوبی نداشت.
در دقیقه 78 جابر انصاری با پاس دقیق فرشید اسماعیلی از تله آفساید فرار کرد و در پشت مدافعان صاحب توپ شد و در حالی که دروازه‌بان از دروازه‌اش خارج شده بود، توپ را از بالای سرش به گل تبدیل کرد تا آبی ها سه بر صفر پیش بیفتند و با برتری پرگل صاحب سه امتیاز شوند.
تیام خرید جدید و سنگالی استقلال نیز در دقایق پایانی به میدان رفت تا اولین بازی خود با پیراهن آبی را تجربه کند.
در بازی همزمان ذوب آهن که شش هفته متوالی به پیروزی رسیده در دقیقه 10 توسط کی روش استنلی به گل رسید تا همه منتظر یک پیروزی دیگر باشند اما شاگردان دایی چهار بار در دقایق 16(مهدی ترابی، پنالتی)، 38(محمد دانشگر)، 73(علی قلی زاده) و 84(رضا جعفری) گلزنی کردند تا تیم قلعه نویی شکستی سنگین را تجربه کند. گل دقیقه 92 حدادی فر نیز چندان باعث خوشحالی ذوبی ها نشد.
در این بازی قلعه نویی در یک صحنه به یک خطای مشکوک در محوطه جریمه سایپا معترض بود و اعتراض باعث شد از سوی داور اخراج شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها