کد خبر: 465203
تاریخ انتشار :

عملکرد نمایندگان ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان؛ تقریبا بد!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پرسپولیس، استقلال تهران، ذوب آهن و تراکتورسازی به عنوان نمایندگان ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا صاحب یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست شدند.

به گزارش نامه نیوز، این نتایج در حالی به دست آمد که پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال جزو تیم های مدعی این فصل به شمار می روند و تراکتورسازی نیز با خرید چندین ستاره و جذب مربی جدید متحول شده و پیش بینی می شد نمایندگان ایران نتایج بهتری کسب کنند.
پرسپولیس تنها تیم پیروز ایران بود که در تهران مقتدرانه ظاهر شد و نسف قارشی را با شکست بدرقه کرد البته حریف ازبکستانی تیم چندان قدرتمندی نبود و پیش بینی می شد شاگردان برانکو به راحتی از سد این تیم بگذرند.
استقلال تهران که در گروه مرگ قرار گرفته در برابر الریان قطر که نسبت به دو رقیب دیگر(الهلال و العین) قدرت کمتری دارد در خانه حریف به تساوی رسید که نتیجه بدی محسوب نمی شود اما روند بازی نشان می داد که نماینده ایران توان شکست حریف را داشت خصوصا اینکه الریان در اواخر بازی ده نفره شد.
ذوب آهن در بازی با الدحیل قطر توانست از حریف پیش بیفتد و تا نیمه دوم بازی را مدیریت کند اما در دقایقی کوتاه بازی برده را با باخت عوض کرد تا شکست بخورد. تراکتورسازی هم مقابل الاهلی عربستان در حالی که شرایط میزیانی را نداشت در عمان بازی را واگذار کرد تا سهم ایران در هفته نخست مسابقات، دو شکست باشد.
در هفته دوم مسابقات تراکتورسازی در گروه اول باید در قطر به مصاف الغرافه برود که بازی با این تیم که به تازگی اسنایدر و طارمی را به خدمت گرفته چندان راحت نیست. الغرافه در هفته نخست بازی را به الجزیره امارات واگذار کرد.
در گروه دوم ذوب آهن باید از لوکوموتیو ازبکستان پذیرایی کند، تیمی که در هفته نخست 5 گل به الوحده امارات زد و خود را به عنوان مدعی صعود مطرح کرد و طبعا شاگردان قلعه نویی در خانه هم کار ساده ای ندارند.
در گروه سوم پرسپولیس باید در قطر به مصاف تیم آماده و مدعی السد برود. یاران پورعلی گنجی و ژاوی در هفته نخست برابر الوصل در امارات پیروز شدند و این بازی، جدال دو مدعی اصلی گروه محسوب می شود.
در گروه چهارم نیز استقلال در عربستان باید از الهلال میزبانی کند. در این گروه همه تیم ها یک امتیازی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها