کد خبر: 470329
تاریخ انتشار :

روزهای خوب مهاجمان ایرانی و مشکل بزرگ کی‌روش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی در حالی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که تقریبا تمام نفرات مدنظر کی‌روش برای فاز هجومی در آمادگی به سر می برند.

به گزارش نامه نیوز، در سال های اخیر کی روش نشان داده که در فاز هجومی به نفراتی مثل سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، کاوه رضایی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و اخیرا علی علیپور فکر می کند.
سرمربی تیم ملی اکنون با دردسر شیرینی مواجه است چرا که همه این نفرات این روزها در آمادگی هستند و حتی گزینه هایی مثل آزمون و قوچان نژاد که با افت مواجه بودند در حال بازگشت به روزهای خوب خود هستند.
گوچی دوباره توانسته مهاجم فیکس هیرنفین شود و به طور میانگین در هر دو بازی، یک گل برای تیم هلندی به ثمر رسانده است. سردار هم بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سنگین، در آغاز دوباره لیگ روسیه در اولین بازی پاس گل داد تا آمادگی اش را نشان دهد.
سامان قدوس که بهترین مهاجم فصل گذشته لیگ سوئد بود در بازی های جام حذفی گلزنی هایش را از سر گرفته است، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش در لیگ های یونان، بلژیک و هلند جزو مدعیان آقای گلی هستند و مهدی طارمی و علی علیپور نیز در حال حاضر جزو بهترین مهاجمان حاضر در فوتبال آسیا محسوب می شوند که برای الغرافه و پرسپولیس در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان گل های زیادی به ثمر رسانده اند.
ادامه این روند قطعا کی روش را برای انتخاب نفرات نهایی جهت حضور در روسیه به دردسر خواهد انداخت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها