کد خبر: 475350
تاریخ انتشار :

لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی پرگل بارسلونا در شب طلسم شدن مسی/ لیورپول با سه گل تیم گواردیولا را در هم کوبید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو بازی در اسپانیا و انگلیس برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، در اسپانیا بارسلونا میزبان آ اس رم ایتالیا بود و توانست با کسب برتری 4 بر یک تا حد زیادی خیال خود از بازی برگشت را راحت کند.
در این بازی لیونل مسی بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و تلاش زیادی کرد تا به گل های زده خود در لیگ قهرمانان اضافه کند اما در حالی که بارها شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد توفیقی نیافت با این حال عملکرد نسبتا خوبی داشت.
در دقیقه 38 بازی اینیستا قصد داشت با پاس در عرض مسی را صاحب توپ کند که در میانه راه ده روسی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بارسا نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به پایان برساند.
در نیمه دوم رم دوباره یک گل به خودی دیگر را تجربه کرد. این بار نوبت به مانولاس رسید تا دروازه تیم خودی را در دقیقه 55 باز کند. بارسا بعد از این گل هم به حملاتش ادامه داد و توانست در دقیقه 59 به گل سوم برسد. پاس مسی به سوارز رسید و او نیز به سمت دروازه ضربه زد و در ریباند، پیکه توانست دروازه را باز کند تا اختلاف به سه گل برسد.
در ادامه رم که نمی خواست کارش در بازی رفت تمام شود بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و توانست بعد از چند حمله در دقیقه 80 توسط ژکو به گل اول برسد و به ادامه کار امیدوار شود اما یک اشتباه دیگر از مدافعان رم باعث شد در دقیقه 87 سوارز هم پایش پس از مدت ها به گلزنی در لیگ قهرمانان باز شود و اختلاف بار دیگر به سه گل برسد و در نهایت هم بارسا در شبی که مسی موفق به گلزنی نشد، با نتیجه 4 بر یک حریف ایتالیایی اش را شکست داد.
در دیگر بازی دو تیم انگلیسی لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد به مصاف هم رفتند که شاگردان یورگن کلوپ توانستند با سه گل حریف قدرتمند خود را شکست دهند و گام مهمی برای صعود به مرحله بعدی بردارند.
لیورپولی‌ها در این بازی شروعی طوفانی داشتند و در همان نیمه اول 3 بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کردند. صلاح 12، چمبرلین 20 و مانه 31 گل‌های قرمزپوشان آنفیلد را به ثمر رساندند و تا پایان نیز با مدیریت بازی از گل های زده خود محافظت کردند تا نتیجه ایده آلی در بازی رفت کسب کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها