کد خبر: 475625
تاریخ انتشار :

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

پیروزی پرگل استقلال و سقوط مشکی پوشان/ برتری سایپا در روز شکست آبی‌های خوزستان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز چهار دیدار در شهرهای تهران، اهواز و جم برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، در مهم ترین بازی استقلال تهران میزبان مشکی پوشان مشهد بود. شاگردان شفر برای ماندن در کورس نایب قهرمانی و کسب سهمیه و مشکی پوشان هم برای بقا در لیگ به میدان رفتند.
استقلال در غیاب غفوری که در تمرین روز قبل مصدوم شد با ترکیب سید حسین حسینی، پژمان منتظری،‌ روزبه چشمی، امید نورافکن( 59- میلاد ذکی پور)، آرمین سهرابیان، بویان، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، سرور جباروف،‌ داریوش شجاعیان(40- علی قربانی) و جابر انصاری( 80- حسین حیدری) بازی کرد.
در تیم مشهدی هم محمدحسن عین افشار، محسن آقایی، وحید عسگری، علی فرامرزی، سجاد دانایی( 50- امید محمد پناهی)، احمدی، کیوان امرایی( 78- سهیل صالحی)، حسین بادامکی، حسین زامهران( 61-حمید علی عسگری )، پیام ملکیان و یونس شاکری بازی کردند.
در نیمه اول تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد بازی سرد و کسل کننده ای بودند اما در نیمه دوم ورق برگشت و 5 گل به ثمر رسید. فرشید اسماعیلی و علی قربانی هر کدام دو گل برای استقلال به ثمر رساندند تا تک گل حمید علی عسکری تاثیر چندانی در نتیجه بازی نداشته باشد.
در نهایت آبی ها پیروزی پرگلی به دست آوردند تا موقتا به رده دوم جدول صعود کنند و البته سقوط مشکی پوشان هم قطعی شود.
پیش از این بازی سایپا با نتیجه 4 بر 2 توانست نفت تهران را شکست دهد و در کورس کسب سهمیه بماند. استقلال خوزستان هم میزبان گسترش فولاد بود و دو بر یک شکست خورد تا یکی از مدعیان جدی سقوط لقب بگیرد. دیدار پارس جنوبی جم و فولاد نیز که اخرین بازی امروز بود با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها