کد خبر: 475815
تاریخ انتشار :

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس با شکست پدیده قهرمان شد/ ذوب‌آهن دوباره جای استقلال را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال عصر امروز پرسپولیس در مشهد میهمان پدیده بود.

به گزارش نامه نیوز، شاگردان برانکو که برای قطعی کردن قهرمانی تنها با یک امتیاز نیاز داشتند با یک گل در این دیدار پیروز شدند تا قهرمانی خود را جشن بگیرند.
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی(72 احمد نورالهی) و علی علیپور برای پرسپولیس بازی کردند.
در تیم مهاجری نیز سعید جلالی راد، رضا ناصحی، حسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، سالار افراسیابی(46 حسین مهربان)، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری(70 رضا صدری)، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی به میدان رفتند.
در نیمه اول دو تیم بازی چندان خوبی به نمایش نگذاشتند و توپ بیشتر در مرکز میدان ضربه خورد. در نیمه دوم نیز روند بازی تغییر چندانی نکرد اما در 20 دقیقه پایانی سرعت بازی بالا رفت و قرمزها نیز توانستند در دقیقه 78 با ارسال خوب محرمی و ضربه سر چکشی امیری به گل برسند.
شاگردان برانکو در نهایت با یک گل پیروز شدند تا قهرمانی خود را قطعی کنند و دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را جشن بگیرند.
همزمان با این بازی ذوب آهن میزبان سپیدرود رشت بود و با گل های فخرالدینی، استنلی و رحمانی حریف ته جدولی خود را شکست داد تا دوباره بالاتر از استقلال در رده دوم جدول جای بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها