کد خبر: 475991
تاریخ انتشار :

مدیر مشکی‌پوشان: دلیل سقوط ما مسائل فنی بود نه مالی/ انتخاب میثاقیان اشتباه بود، کار مرزبان دور از اخلاق حرفه‌ای

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی عباسی در گفت‌وگویی رادیویی درباره سقوط مشکی پوشان به لیگ دسته اول گفت: سال قبل در همین مقطع جشن بقا گرفتیم و امسال سقوط کردیم. قطعا از این اتفاق ناراحت هستیم اما ناامید نیستیم چون از لیگ دو به لیگ برتر رسیدیم و دوباره می توانیم برگردیم.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: ما باید از همان ابتدا تصمیمات درستی می گرفتیم. با انتخاب و برکناری میثاقیان شرایط سخت شد از همان اول باید یک مربی خوب انتخاب می کردیم تا به مشکل نخوریم.
مدیرعامل مشکی پوشان تصریح کرد: بعد از میثاقیان دنبال مربی خوبی بودیم. مرزبان را آوردیم اما فقط سه هفته حضور داشت و با دریافت یک پیشنهاد مالی بهتر از تیم ما جدا شد که کاری دور از اخلاق حرفه ای بود.
وی با بیان اینکه مشکی پوشان امسال مشکل مالی زیادی نداشت گفت: در این فصل بیشتر درگیر مشکلات فنی بودیم. ما در طول فصل فقط عذر یک مربی(میثاقیان) را خواستیم و از سایرین حمایت کردیم. مرزبان ما را رها کرد و عنایتی هم که تجربه سرمربیگری نداشت و از او حمایت کردیم استعفا داد و با مهابادی به توافق رسیدیم.
عباسی درباره ادعای مرزبان مبنی بر دخالت وی در امور فنی تاکید کرد: هرگز در کار هیچ مربی دخالت نکردیم. مرزبان مربی بادانشی است اما از نظر شخصیتی ضعیف است چرا که با ما قرارداد داشت و دنبال بهانه بود تا به تیم دیگری برود. مدیر تیم دسته اولی با من تماس گرفت تا اجازه جدایی مرزبان را بدهم که مخالفت کردم و به همین دلیل اختلافاتی رخ داد و مسائلی در تمرینات بوجود آمد که در نهایت منجر به رفتن او شد.
وی در مورد اظهارات عنایتی در مورد شخصیت خوب اما مدیریت ضعیف مدیران مشکی پوشان گفت: طبعا هر فردی نقاط ضعف و قوت دارد. عنایتی هم به خاطر کم تجربگی در مربیگری ممکن است ضعف هایی داشته باشد. تلاش ما این بود که به عنوان یک باشگاه خصوصی کسب درآمد کنیم و از نظر مالی به مشکل نخوریم.
مدیرعامل مشکی پوشان تاکید کرد: حدود 8 میلیارد تومان هزینه کردیم تا تیم را نگه داریم که حدود 5 میلیارد هزینه قرارداد اعضای تیم بود. با این حال سقوط کردیم. این را هم باید بگویم مسئولین شورا شهر جدید تمام تلاششان را کردند تا نه از لحاظ مادی بلکه معنوی به تیم کمک کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها