کد خبر: 476270
تاریخ انتشار :

افاضلی: از سادگی و موقعیت بیرانوند سواستفاده می‌کنند/ شک نکنید نفت در لیگ برتر می‌ماند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هومن افاضلی در حاشیه تمرین امروز نفت در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره اتفاقات اخیر نکاتی را بیان کرد.
به گزارش نامه نیوز، اظهارات سرمربی نفت تهران را در ادامه می خوانید:
برخی که در تیم‌های نزدیک به ما بودند و قبلا هم در تیم نفت حضور داشتند بیرانوند را به سمت جلو هل می‌دهند و او هم چون آدم ساده و خوبی است جلو آمد. به نظر من از موقعیت بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملی سوء استفاده می‌کنند.
طلب بیرانوند از نفت فوتبالی است و محاکم فوتبالی هم درباره آن رای داده‌اند. ضمانت اجرایی هم برای این رای وجود دارد و جلوی نقل و انتقالات ما گرفته شده است تا زمانی که بتوانیم بدهی‌هایمان را بپردازیم. اینکه مسائل فوتبالی را به بیرون از فوتبال ببریم خوب نیست.
مشکلات وجود دارد اما نه به اندازه گذشته. مسائل روزمره ما مثل گرفتن بلیت و هتل به بهترین شکل در حال انجام شده است اما یکسری از بازیکنان مطالباتی دارند که باید پرداخت شود.
بخش خصوصی مالکیت باشگاه را در اختیار گرفته اما هنوز سند باشگاه به نام آنها نخورده است. داستان ما مثل این است که یک ماشین را به نام شما نزنند اما از شما بخواهند که خلافی آن را بپردازید
وزیر نفت موافقت خود را برای فروش باشگاه اعلام کرده اما یکسری از مدیران رده میانی انگار به نفت تعصب زیاد دارند و در این باره مقاومت می‌کنند.
شاید سهم مسائل فنی در باخت‌های ما کمترین تاثیر را داشت. این مسائل در ذهن بازیکنان ما تاثیرگذار است. خوشبختانه ما بازیکنان باتجربه و بزرگی داریم و می‌توانند این شرایط را هضم کنند. آنها می‌دانند که وضعیت خطرناکی داریم و بالا و پایین فوتبال را دیده‌اند و می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم.
مسائل مالی باشگاه به شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد. تیم‌های صنعتی هم در پرداختی‌های خود مشکل دارند. در لیگ ما تعداد تیم‌هایی که 70-60 درصد پرداختی به بازیکنان داشته باشند به 6 تیم هم نمی‌رسد.
شک نکنید که با بازیکنانی که داریم در لیگ برتر خواهیم ماند. کسانی که برای ما چاه می‌کنند خودشان درون آن چاه می‌افتند.
کنار گذاشتن دو بازیکن تیم ما جزو مسائل خانوادگی است. درباره یکسری از مسائل تا قبل از بازی با ساپیا حرفی نزدم و این موارد باید در خانواده بماند. چیزی در این باره نمی‌گویم اما اگر خود بازیکنان علاقه دارند در این باره حرف بزنند به خودشان ارتباط دارد.
نفت بنیانی داشته که از بین رفته است. در ابتدای فصل بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند و تیم در وضعیت اضطرار بسته شد. برای اینکه این تیم بتواند به کوروس برگردد باید بازیکنان موثر را حفظ کرد و تعدادی بازیکن جدید جذب کرد. اگر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد و از هری پاتر کمک بگیرد و چنین کاری کند من بلد نیستم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها