کد خبر: 476613
تاریخ انتشار :

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

حذف بارسلونا با شکست در رم/ منچسترسیتی در خانه هم حریف لیورپول نشد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو بازی در ایتالیا و انگلیس برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، بارسلونا که در بازی رفت توانسته بود آاس رم را 4 بر یک شکست دهد در بازی برگشت در شهر رم با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا به خاطر قانون گل زده در خانه حریف مغلوب رم شده و از دور مسابقات کنار برود.
در این مسابقه ادین ژکو در دقیقه 6 گل اول را به ثمر رساند و ده روسی در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل رساند تا ایتالیایی ها به صعود امیدوار شوند. مانولاس که در بازی رفت یکی از عوامل شکست تیمش بود در دقیقه 82 با ضربه سر گل سوم و صعودبخش تیمش را به ثمر رساند تا بارسا در کمال ناباوری حذف شود.
در بازی همزمان منچسترسیتی که در دیدار رفت با سه گل مغلوب لیورپول شده بود میزبان شاگردان کلوب بود. در این بازی ابتدا میزبان در دقیقه 3 توسط ژسوس به گل رسید اما در نیمه دوم لیورپول با گل های محمد صلاح55 و فیرمینیو 77 ورق را برگرداند و با برتری 5 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت به نیمه نهایی رسید.
در این مسابقه داور در نیمه اول در چند صحنه مشکوک به ضرر سیتی قضاوت کرد که باعث شد گواردیولا بین دو نیمه از داور به شدت انتقاد کند که نتیجه آن اخراج و تماشای بازی در نیمه دوم از روی سکوها بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها