کد خبر: 479205
تاریخ انتشار :

مهاجری: غیرت بازیکنان باعث شد در لیگ بمانیم/ مهابادی: هر چه تلاش می‌کنیم به نتیجه نمی‌رسیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا مهاجری پس از پیروزی تیمش برابر مشکی‌پوشان در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالیم که بقای ما با یک پیروزی خوب قطعی شد. در فاصله یک هفته به پایان لیگ نتیجه خوبی گرفتیم.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: پیش‌بینی کرده‌بودم که بازی سختی داشته‌باشیم، اما مشکی‌پوشان خیلی خوب کار کرد و توقع اینقدر خوب بودن را نداشتم. حیف از اینکه این تیم خوب به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.
مهاجری تصریح کرد: در آخرین نشست خبری لیگ برتر هفدهم در مشهد، باید از همه عزیزانی که به ما کمک کردند، تشکر کنم. غیرت این بچه‌ها باعث شد که با وجود کسر امتیاز و روزهای سخت در لیگ بمانیم. بازیکنان اسم و رسم‌دار به پدیده آمدند و تا روز آخر مردانه جنگیدند. مجموعه تیم و بچه‌ها همگی عالی کار کردند. اگر امروز عملکرد ما قابل دفاع است، به خاطر تحمل سختی‌هاست و مردانگی بازیکنانم‌.
داوود مهابادی سرمربی مشکی پوشان نیز در نشست خبری اظهار کرد: در مجموع بازی خوب و جانداری بود، هر دو تیم زیبا بازی کردند. پدیده در نیمه نخست بهتر کار کرد، در نیمه اول می‌شد داور پنالتی نگیرد. خیلی سخت‌گیرانه تصمیم گرفت و در نیمه دوم هم ما بهتر بودیم. درخشش دروازه‌بان حریف در یکی دو صحنه سبب شد نتوانیم به مساوی برسیم.
وی ادامه داد: در ده‌، یازده سال مربیگری چنین نتایجی نگرفته‌ بودم، هرچقدر تلاش می‌کنیم به نتیجه نمی‌رسیم. بضاعت ما همین است، اما تلاش می‌کنیم. از اینکه هواداران از ما ناراحت شدند، عذرخواهیم.
سرمربی مشکی پوشان درباره اینکه اگر جای مدیرعامل این باشگاه بود، مهابادی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کرد؟ گفت: من جای ایشان نیستم. در بازی با استقلال خوزستان متاسفانه بازی را در عین ناباوری واگذار کردیم، بعد از آن هم تیم سقوط کرده‌ بود و دیگر انگیزه‌ای در بین بازیکنان وجود نداشت‌.
مهابادی درباره اینکه آیا با مشکی‌پوشان سفید امضا کرده است، گفت: خیر، قطعا تعهدات مالی نیز وجود دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها