کد خبر: 479216
تاریخ انتشار :

پورموسوی: به کریمی بابت ماندن سپیدرود تبریک می‌گویم/ امامی‌فر: بهتر از این نمی‌شد نتیجه گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپیدرود در نشست خبری اظهار داشت: علی کریمی و کادر فنی و بازیکنانش بسیار زحمت کشیدند؛ البته باید به هواداران رشتی نمره 20 داد. با این شرایط جو ورزشگاه من خودم دوست داشتم بازی کنم. در مجموع بازی خوبی بود.
به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: می‌توانستیم با پیروزی در این مسابقه به کسب سهمیه امیدوار باشیم هرچند بسیار سخت بود. ابتدا برای سهمیه خودمان می‌جنگیدیم، اما در نهایت خوشحالم که شاهد فوتبال پاک بودیم و امیدوارم تیم‌هایی در لیگ بمانند که شایستگی دارند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: سپیدرود خیلی خوب بازی کرد. ما در چمن مصنوعی حتی تمرین هم نکرده بودیم. حریف در نیمه اول اجازه خودنمایی به ما نداد، اما انگیزه در دو تیم زیاد بود. نسبت به بازی قبل حدود 5 تغییر داشتیم و برخی‌ها بعد از مدت‌ها در ترکیب قرار گرفتند. در نیمه دوم شرایط بازی ما بهتر شد.
وی افزود: می‌توانستیم امسال سهمیه هم بگیریم. قبل از بازی با استقلال خوزستان دوم بودیم و نتوانستیم شرایط را حفظ کنیم و بعد از چند شکست فرصت را از دست دادیم. تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد. سال آینده کار مان سخت‌تر است چون هواداران از ما انتظار کسب سهمیه دارند. امیدوارم بتوانیم دل هوادارن‌مان را شاد کنیم.
علیرضا امامی‌فر مربی تیم سپیدرود نیز در نشست خبری گفت: به مردم گیلان و هوادارانی که ما را حمایت کردند تبریک می‌گویم. نتیجه‌ای بهتر از این نمی‌توانستیم متصور شویم. یک هفته مانده به پایان لیگ کار را تمام کردیم و حاصل تلاش مجموعه تیم را دیدیم.
وی ادامه داد: برنامه ریزی ما کسب 31 امتیاز بود، اما توانستیم با 30 امتیاز در لیگ بمانیم. کار مهمی کردیم و فقط وظیفه خود را انجام دادیم. کریمی از هواداران و بازیکنان بسیار تشکر کرد. امیدوارم سال آینده با برنامه بهتری بتوانیم در لیگ حاضر شویم و با هدفگذاری درست تیم آینده بهتری داشته باشد.
مربی سپیدرود تصریح کرد: زمانی که به تیم آمدیم بازیکنانی را به تیم اضافه کردیم تا شرایط بهتر شود، از نورمحمدی و غلامی و مهدوی استفاده کردیم. بزرگترهای تیم نقش خود را به خوبی ایفا کردند. تیمی که در شرایط بحرانی است اگر بتواند در شرایط روانی خودش را تقویت کند از نظر فنی هم خوب می‌شود. این اتفاق با حضور کریمی رخ داد. می‌دانم که قرارداد کریمی دو سال و نیمه است؛ اما کادر فنی فعلاً قراردادی ندارد. احتمالاً کریمی برنامه‌هایش را ارائه می‌کند و اگر بماند و ما را قابل بداند، ما هم در خدمتش خواهیم بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها