کد خبر: 480831
تاریخ انتشار :

تاج: کرانچار انتخاب کمیته فنی بود/ ممنوع التصویر نیستم، فشارم افتاده بود!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی تاج امروز در جمع خبرنگاران و در مورد اینکه کرانچار با وجود اختلاف با کی روش انتخاب شده گفت: ارزیابی کمیته فنی روی کرانچار مثبت بوده و ما هم مجبور بودیم از سیاست کمیته فنی حمایت کنیم.
به گزارش نامه نیوز، وی در پاسخ به این سؤال که چرا پیش از این وزارت ورزش کرانچار را رد کرده بود، گفت: اطلاعی ندارم!
تاج در پاسخ به این سؤال که چه شد که نکونام را برای هدایت تیم امید انتخاب نکردید، عنوان کرد: تیم او در جدول بالاست. من به نکونام به خاطر این توفیقی که داشت، تبریک می‌گویم. او کار مهمی انجام داد اما تیم ملی امید الان در دست کرانچار است.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره لیگ یک خاطرنشان کرد: برخی می‌گفتند ورزشگاه‌ها خالی است اما همین مردم زمانی که تیم ملی نیاز داشت، حمایت کردند. در بازی با کره، ازبکستان، چین مردم حمایت داشتند. ما 30-40 هزار نفر را برگرداندیم. باید از مردم تشکر کنیم که هر جا نیاز داشتیم، آمدند. در لیگ یک هم هر وقت به حمایت نیاز بود، مردم آمدند. ما بیشترین تماشاگر را در آسیا داریم. لیگ یک که روز گذشته برگزار شد با اینکه اواسط هفته بود اما ورزشگاه‌ها از جمعیت پر بود.
تاج در پایان در پاسخ به این سؤال که می‌گویند شما ممنوع‌التصویر هستید به همین دلیل در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس حضور نداشتید، تصریح کرد: نه اینطور نیست. من فشارم بالا بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها