کد خبر: 483962
تاریخ انتشار :

بیت آشور گزینه کی‌روش برای جایگزینی ستاره استقلال؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استیون بیت آشور بعد از اتمام جام جهانی 2014 و بدون انجام یک دقیقه بازی برای تیم ملی به آمریکا بازگشت و از آن پس نیز هرگز از سوی کی روش دعوت نشد.

به گزارش نامه نیوز، مدافع راست باتجربه ایرانی در طول این سال ها عملکرد درخشانی در لیگ حرفه‎‌ای آمریکا داشت و با تورنتو نیز قهرمانی این مسابقات را در حضور ستارگان جهان فوتبال تجربه کرد.
با این حال در این مدت خبری از دعوت بیت آشور نبود و در فاصله حدود یک ماه تا آغاز جام جهانی همه مطمئن بودند که کی روش برای سمت راست خط دفاعی روی رامین رضاییان و ووریا غفوری حساب باز کرده است.
سرمربی تیم ملی اما در اقدامی غافلگیر کننده نام بیت آشور را در فهرست 35 نفره ایران قرار داد تا مشخص شود برنامه های خاصی در سر دارد.
کی روش بارها اعلام کرد که برنامه هایش برای استفاده از ملی پوشان داخلی مختل شده و به نوعی هشدار داد که نفرات داخلی در صورت عدم حضور در اردوهای مدنظر وی توان بازی در جام جهانی را نخواهند داشت.
دعوت بیت آشور نشان می دهد احتمالا کی روش از آمادگی یکی از دو گزینه قبلی یعنی غفوری و رضاییان اطمنان ندارد و از آنجا که رضاییان در اروپا حاضر بوده و در بازی های اخیر اوستنده نیز به طور فیکس حضور داشته می توان پیش بینی کرد که مرد پرتغالی به دنبال جایگزین برای غفوری است که در استقلال هم مدتی است که بیشتر به عنوان هافبک راست بازی می کند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها