کد خبر: 484961
تاریخ انتشار :

سهم ناچیز استقلال از پیشنهاد 4 میلیون دلاری الهلال به تیام/ قرارداد فرودگاهی به نفع مهاجم سنگالی و به ضرر تیم ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مامه تیام با درخشش در لیگ قهرمانان با پیراهن استقلال توانست در سطح آسیا خود را مطرح کند و حالا مشتریان زیادی دارد.
به گزارش نامه نیوز، در روزهای اخیر بحث علاقمندی الهلال عربستان به جذب این بازیکن در رسانه های داخلی مطرح شد و کم کم در رسانه های خارجی نیز این خبر بازتاب داشته است.
گفته می شود نماینده سرشناس عربستان که فصل بسیار بدی را در لیگ قهرمانان سپری کرد با جذب مربی و بازیکنان جدید به دنبال بازگشت به دوران اوج گذشته بوده و یکی از گزینه های اصلی اش نیز تیام است.
رسانه های عربی از پیشنهاد 4 میلیون دلاری الهلال به تیام خبر می دهند و در برخی رسانه ها نیز عنوان شده که این پول به استقلال می رسد.
این در حالی است که قرارداد تیام با استقلال به گونه ای منعقد شده که تنها با پرداخت 200 هزار دلار می تواند آن را برای سال دوم فسخ کند و قرار نیست چنین پولی(در صورت تایید صحت خبر) به باشگاه استقلال برسد!
همان زمان که تیام به تهران آمد و در فرودگاه قرارداد بست مدیران باشگاه تاکید کردند که قراردادشان یک و نیم ساله است اما برای سال دوم احتمال جدایی وجود دارد.
پندار توفیقی بعد از جذب تیام در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص گفت: «نمی شد در آن مقطع با ایشان قراردادی قطعی برای یک سال امضا کنیم زیرا او پیشنهادات زیادی داشت. بر مسائل مالی توافق کردیم و تنها نکته ای که وجود دارد، شرایط جدایی او از استقلال است. قرارداد 1.5 ساله است و مبلغ فیکس شده است. احساس می کنم با توجه به شرایط استقلال در ایران و آسیا و البته شخصیت خوب تیام، امیدواریم او را یک سال آینده داشته باشیم.»
مدیران استقلال که در مورد قرارداد نه چندان سفت و سخت با تیام سکوت کرده‌اند، فعلا جدایی تیام را تکذیب کرده و از علاقه او برای ادامه حضور در این تیم خبر می‌دهند اما طبعا نمی توانند مبلغ بالایی به وی پرداخت کنند و اگر پیشنهاد سنگین تیم عربستانی صحت داشته باشد، باید منتظر جدایی این مهاجم سنگالی باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها