کد خبر: 486361
تاریخ انتشار :

آذری: قلعه‌نویی به عشق مردم اصفهان راهی سپاهان شد/ برای حفظ هیچکس پول زیادی نمی‌دهیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید آذری در گفت‌وگویی رادیویی درباره حضور سرمربی فصل گذشته این تیم در سپاهان گفت: هدف ما حفظ این مربی بود و مذاکرات زیادی هم داشتیم اما در نهایت به خاطر مردم اصفهان و هواداران سپاهان به این تیم رفت چراکه کارنامه خوبی در این تیم دارد و مردم امیدوارند سپاهان دوباره با قلعه نویی اوج بگیرد.
به گزارش نامه نیوز، مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: فکر نمی کنم بحث مالی وسط باشد. او به عشق مردم اصفهان به تیم بزرگ سپاهان رفت. ما تمام تلاش خود را کردیم تا او را نگه داریم اما قراردادش تمام شده بود.
آذری درباره شایعه تلاش قلعه نویی برای بردن بازیکنان ذوب آهن به سپاهان گفت: هر تیمی می‌تواند دنبال بازیکنان ما باشد. برخی نفرات ما قراردادشان تمام شده و سعی می کنیم آنها را نگه داریم اما ارقام بالایی برای حفظ هیچ بازیکنی هزینه نمی‌کنیم.
وی درخصوص احتمال جدایی کی روش استنلی گفت: هفته گذشته با مدیر برنامه‌های کی‌روش صحبت کردیم تا بتوانیم با او به یک جمع‌بندی برسیم، اما با توجه به صحبت‌های مدیر برنامه‌های او قرار است کی‌روش برای تفریح و استراحت به برزیل برود.
مدیرعامل ذوب آهن در خصوص انتخاب امید نمازی به عنوان سرمربی جدید تصریح کرد: سال گذشته هم با او مذاکراتی داشتیم. تجربه خوبی در تیم ملی ایران داشت و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. سعی کردیم از مربی ایرانی با دانش که در خارج از کشور فعالیت می‌کند استفاده کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها