کد خبر: 549892
تاریخ انتشار :

پرهزینه ترین تیم فصل جاری کدام است؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، تیم فوتبالمنچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس که پنجشنبه شب بسته شد، در کل مبلغ ۱۴۸ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرد که بیشترین رقم در بین ۲۰ تیم حاضر در این لیگ است.

پس از شیاطین سرخ، استون ویلا با ۱۴۴.۵ میلیون پوند در جایگاه دوم قرار گرفت و آرسنال هم با ۱۳۸ میلیون پوند هزینه سومین تیم پر هزینه لیگ جزیره در تابستان امسال لقب گرفت.

منچسترسیتی با صرف ۱۳۴/۸ میلیون پوند و اورتون هم با ۱۱۸/۵ میلیون پوند به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم جای گرفتند و نورویچ سیتی هم با ۱/۱ میلیون هزینه در رده آخر قرار گرفت

در کل، باشگاه‌های لیگ برتر در طی نقل و انتقالات تابستانی ۱/ ۴ میلیارد پوند برای خرید ۱۱۴ بازیکن جدید پرداخت کردند.

تیم فوتبال چلسی انگلیس که با تصمیم فیفا از خرید بازیکن جدید محروم است با کسب ۲۱۳/۲ میلیون پوند بیشترین مبلغ را از فروش بازیکنانش بدست آورد و پس از آن لستر با ۸۰ میلیون پوند و منچستر یونایتد با ۷۴ میلیون پوند بیشترین عایدی را از فروش بازیکنانشان داشته اند.

سه انتقال گران قیمیت لیگ برتر عبارتند از: مدافع هری مگوایر (از لستر به منچستر یونایتد با ۸۰ میلیون پوند)، مهاجم نیکلاس په په (از لیل فرانسه از به آرسنال با ۷۲ میلیون میلیون پوند)، هافبک تانگوی اندومبله (از لیون فرانسه به "تاتنهام با ۶۳ میلیون پوند)

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها