کد خبر: 214634
تاریخ انتشار :

عده‌ای می‌خواستند بین افشارزاده و هیأت مدیره فاصله بیندازند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، رضا صادق پور در مورد وضعیت هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: یکی از بارزترین ویژگی های اعضای هیات مدیره می تواند اعتماد اعضا به هم و مطرح شدن بحث ها در جلسات هیات مدیره و متعهد بودن به تصمیمات و برنامه ها و برای ثمر بخش کردن و اجرا کردن برنامه ها از هم مسئویلت خواستن است و در هیات مدیره استقلال همه فکر و ذکر رسیدن به هدف های جمعی است به عبارتی آفت های کار تیمی از جمله بی اعتمادی و ترس از برخورد و عدم تعهد، پرهیز از مسئولیت پذیری و بی توجهی به نتیجه کار در باشگاه استقلال کمتر به چشم می خورد.
وی افزود: قدرت واقعی کار تیمی با محوریت افشارزاده در استقلال این است که دستاورهای کار تیمی از جمع دستاوردهای اعضای آن به مراتب بیشتر است به عبارتی کار تیمی معجزه ای است که قوانین ریاضی را در هم می شکند و این مهم، نتیجه فرایندی است که در مدیریت آن را هم افزایی می خوانند. ساختن تیم توانمند کاری است هم ممکن هم بسیار ساده اما کاری است کارستان و بسیار نفس گیر که با درایت و تدبیر افشارزاده و سایر اعضای هیات مدیره استقلال و عوامل فنی تیم تاکنون جواب داده است.
صادق پور تصریح کرد: رابطه بین مدیرعامل با هیات مدیره استقلال رابطه عاطفی و عملکردی و برنامه محور است و شاید این رابطه موثر برای برخی ها قابل هضم نیست. هماهنگی بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل یک نماد کار تیمی موفق است که با طراحی افشارزاده و با عنایت به تخصص و موضوعیت امور نقش های موثر و کلیدی در روند رو به رشد باشگاه آقایان توفیقی، نثاری ،صاحب پناه ،پورحیدری و معینی و در موضوع سخنگویی آقای افجه‌ای در باشگاه به چشم می خورد. شاید عده قلیلی در تلاش بودند فاصله بین مدیرعامل و هیات مدیره را برنامه ریزی کنند و زمانی که این ویژگی های تیمی را مشاهده کردند کمتر به فکر جداسازی افتادند هر چند در وضعیت فعلی نیز هیات مدیره و مدیرعامل نیاز به هوشیاری و بصیرت کامل تری با توجه به رقابت نزدیک بین تیم های صدرجدول بیشتر به چشم می خورد، دارند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها