کد خبر: 284257
تاریخ انتشار :

فروش فراری 599 نیکلاس کیج ؛ 2 میلیارد تومان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از مدآنلاین ، این که یک خودرو به یک شخصیت مشهور تعلق داشته تا چه حدی می‌تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد؟ برای برخی از افراد این امر می‌تواند بسیار مهم باشد و به همین علت آن‌ها حاضرند بیش از قیمت واقعی خودرو برای آن بپردازند. چهره‌ای که تصمیم گرفته فراری 599 خودر را بفروشد نیکلاس کیج است.

نکته جالب درباره فراری 599 این بازیگر مطرح سینمای هالیوود این است که این خودرو گیربکسی دستی دارد. به نظر می‌رسد نیکلاس کیج از آن دسته از افرادی است که دوست دارند دنده عوض کنند. احتمالا قیمت این فراری به علت نام نیکلاس کیج بیش از 600 هزار دلار(بیش از 2 میلیارد تومان) قیمت داشته باشد.

قیمت یک فراری 599 تمیز حدود 180 هزار دلار(بیش از 610 میلیون تومان) است. البته این قیمت فراری با گیربکس F1 است. گیربکس دستی بسیار کمیاب است. قیمت این خودرو با گیربکس دستی حدود 200 هزار دلار(بیش از 680 میلیون تومان) تخمین زده می‌شود.

به نظر می‌رسد در باره این خودروی بخصوص گیربکس دستی بیش از نام کیج برای مشتریان جذاب باشد. باید منتظر بود و دید چه کسی حاضر است به خاطر نام نیکلاس کیج 400 هزار دلار( بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان) بیشتر برای این خودرو پرداخت کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها