کد خبر: 581318
تاریخ انتشار :

تیپ متفاوت فریبا باقری

تیپ متفاوت فریبا باقری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فریبا باقری مجری جوان تلویزیون کشورمان است. فریبا باقری جوان و است و خوش‌آتیه؛ فریبا باقری طرفداران بسیاری دارد. فریبا باقری متولد 30 شهریور 1370 در تهران، مجری است.

فریبا باقری فارغ التحصیل لیسانس مهندسی IT و فوق لیسانس مطالعات فرهنگ و رسانه می باشد سالهاست در تلویزیون اجرا می کند و قبلا هم در رادیو بود، او متاهل است.

دوره های اجرا

علاقه اش به اجرا و مجری گری باعث شد دوره گویندگی را زیر نظر اساتیدی چون فریدون محرابی، ژاله صادقیان، ایوب آقاخانی و مازیار ناظمی را در باشگاه رادیویی گذرانده است.

ورود به رادیو

در سال 89 از طریق یک تست چند مرحله ای و دشوار وارد رادیو جوان شد و شروع به فعالیت کرد در ادامه با رادیو های صدای آشنا، فصلی و صبا نیز همکاری داشت.

ورود به تلویزیون

بعد از دیده شدن با اجرای رادیو از پاییز سال 93 با برنامه صبح شبکه 5 به نام سلام تهران در قامت مجری وارد تلویزیون شد.

همکاران مورد قبول

همه همکاران من بی شک هنرمند و زحمت میکشند، اما از بین خانوم ها اجرای مهسا ملک مرزبان و از بین آقایان محمدرضا شهیدی فرد به نظرم اجرای استانداردی دارند.

ازدواج + همسرش

فریبا باقری سال 96 با خواننده جوان مصطفی گلستانیان ازدواج کرده است، همسرش متولد 29 مهر ماه 1366 و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت می باشد.

خانوم مجری و موسیقی

مهسا باقری بارها قبل از ازدواج به علاقه خود به موسیقی حرف زده بود که حالا با همسر خواننده اش می تواند در این حوزه نیز فعالیت هایی داشته باشد.

من به فرهنگ اصیل ایرانی علاقه دارم و معتقدم برای حفظ ادبیات و موسیقی محلی و آئین‌های مذهبی و سنتی ایرانیان باید تلاش کنیم.

محدودیت و مد لباس

از نظر پوششی در برنامه های تلویزیون محدودیت زیادی داریم.

اما با این شرایط تلاش می کنم جلوی دوربین ظاهری آراسته و مرتب داشته باشم، خیلی اهل مارک بازی نیستم، جنس لباس خوب و مطابق سلیقه ام باشد کافیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها