کد خبر: 16852
تاریخ انتشار :

تهیه‌کننده فیلم «چ»: هنوز امید داریم به جشنواره برسیم

تهیه‌کننده فیلم «چ»: هنوز امید داریم به جشنواره برسیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی کریمی، تهیه‌کننده فیلم «چ» درباره سطح کیفی سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار «نامه» گفت: طبعا اطلاعات من به اندازه منتقدان و پیشگویی‌های آنان نیست ولی طبیعتا این یک روال طبیعی است که برخی از فیلم‌ها به جشنواره می‌رسد و برخی نه و این درگیری‌ها هر ساله بوده است.

وی در ادامه افزود: باید هر جشنواره‌ای را به نسبت تولیداتی که در زمان نمایش و عرضه ارائه می‌دهد قضاوت کرد و الان برای این موضوع خیلی زود است، چه بسا شاید کارهای اول تجربه‌ای باشد که بتواند نیاز مخاطب را برآورده کند و دورنمایی که الان ترسیم می‌شود، تحقق نیابد.

تهیه‌کننده فیلم «مهر مادری» درباره راهکار حاضر فیلمسازان اظهار کرد: فکر می‌کنم به جای اینکه به التهابات سینما اضافه کنیم چند روزی را تحمل کنیم و پس از دیدن فیلم‌ها به قضاوت بپردازیم، هر چند که ما تنها می‌توانیم ارزش‌گذاری کنیم.

کریمی ادامه داد: همواره در طول برگزاری جشنواره فجر این روال وجود داشته است به نحوی که گاهی بزرگان سینما، فیلم‌هایی ساخته‌اند که همه را پشیمان کرده اما در مواقعی جوانان با روال بالای کار همه را شگفت‌زده کرده‌اند.

وی تاکید کرد: آشفتگی‌های امروز سینما به کم‌تحملی و بی‌صبری‌های عوامل و فعالان این حوزه مربوط است به نحوی که معتقدم ما فعالیت مورد علاقه خودمان را در اذهان عمومی خراب کرده‌ایم و باید تلاش مضاعف کنیم و در این خلا لازم است روی اخلاقیات خودمان کار کنیم.

تهیه کننده فیلم «آژانس شیشه‌ای» بیان کرد: وقتی قدرت کار تیمی نداریم و به راحتی پشت سر یکدیگر حرف می‌زنیم و قضاوت می‌کنیم، قطعا نمی‌توانیم خروجی‌های لذت‌بخش و ماندگاری را ارائه دهیم.

کریمی افزود: زمانی که با برخی از تنگ‌نظری‌ها، درگیری‌های صنفی در این حوزه را باب کردیم، بنای چنین ویرانه‌ای را گذاشتیم.

وی در خصوص احتمال قرار گرفتن فیلم «چ» در جشنواره گفت: امیدواریم که این اتفاق صورت پذیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها