کد خبر: 656471
تاریخ انتشار :

جواد عزتی | جواد عزتی بیوگرافی | جواد عزتی مرد بازنده

فیگور جذاب جواد عزتی در کنار همسرش | همسر جواد عزتی باردار است؟

عکسی از جواد عزتی و همسرش در فضای مجازی منتاشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

فیگور جذاب جواد عزتی در کنار همسرش | همسر جواد عزتی باردار است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است. جواد عزتی از بازیگران توانای عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون است.جواد عزتی فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و این روزها ستاره بی بدیل نمایش خانگی شده است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. جوادعزتی در سریال زخم کاری توانست به خوبی بدرخشد.

جواد عزتی

مه لقا باقری بازیگر  بی حاشیه و کارگردان تئاتر ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و کاملا معروف است اما خب اونقدر ها که باید، تراز اول نیست اما در عوض همسرش جواد عزتی با بازی متفاوتش در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" درخشید و به یکی از شاخ ترین هنرمندان تبدیل شد.

 مه لقا باقری نیز در این سریال حضور داشت اما سطحی و کمرنگ. از این ها که بگذریم مه لقا باقری و جواد عزتی از زوج های هنرمند سینما هستند که بعد از 18 سال زندگی همچنان در کنار هم دیده می شوند و مثل خیلی از خانم و آقا های سلبریتی بعد از چهار روز به طلاق و جدایی ختم نشده اند. این زوج میان مخاطبین هم هواداران خود را دارند و تصاویرشان با نظرات خوب همراه می شود. مه لقا باقری در اینستاگرام نیز بیش از 340 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند. آقا جواد که 4 میلیون و 400 هزار فالوور داره که خب این محبوبیت بعد از زخم کار چنین غلیظ تر شد!از این ها که بگذریم مه لقا باقری و جواد عزتی به تازگی در اکران فیلم "مرد بازنده" حضور داشتند که مردم از این زوج زیاد تعریف کردند اما از فیلم حسابی انتقاد داشتند! در ادامه تصاویر آن ها را مشاهده می کنید

جواد عزتی

جواد عزتی : 7 تا بچه میخوام! + عکس های جنجالی جواد عزتی در کنار رعنا آزادی ور

جواد عزتی

درمورد جواد عزتی و همسرش در چند روز گذشته مطالب زیادی منتشر شد.خیلی ها بر این عقیده بودند که این زوج پس از سالها به مشکلاتی در زندگی شخصی برخوردند و تصمیم به جدایی گرفتند اما همچنان این خبر با عکس ها و استوری های عاشقانه این دونفر تکذیب شده است.

جواد عزتی

جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر دوست داشتنی و البته کاربلد ایرانی است که با بازی در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» ترکوند و کلی به هواداراش اضافه کرد.

ب اما مه لقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر است که همسر آقا جواد هم می باشد. این زوج سال هاست در کنار هم زندگی می کنند اما هیچگاه حاشیه ای از آن ها دیده و یا شنیده نشده است و مثل خیلی از هنرمندان طلاق گرفته نیستند. اما این زوج جذاب به تازگی در سریال «زخم کاری» هم بازی بودند به همین دلیل جواد عزتی در جشن حافظ به عنوان بهترن بازیگر مرد در نقش درام انتخاب شد. در این مراسم مه لقا باقری تندیس همسرش را میدهد و بعد جواد و بغل میکنه اما چون سوژه و حاشیه الکی بار نیاد میگه "همسر خودمه"!

جواد عزتی

سوال جنجالی مجری از جواد عزتی |پایان عشق جواد عزتی و همسرش ؟

 

جواد عزتی در پاسخ به شایعاتی که درباره زندگی شخصی اش منتشر شده واکنش نشان داد.

جواد عزتی

 

جواد عزتی بازیگر مرد مشهور تلویزیون و سینما نسبت به خبر طلاق از همسرش مه لقا باقری واکنش نشان داد.

این روزها در صفحات مجازی و برخی سایت ها از طلاق جواد عزتی و مه لقا باقری همسر خبر می دهند که جواد عزتی در یک ویدیو به این اتفاقات پاسخ می دهد.

ستاره این روزهای سینمای ایران که با حضور در سریال زخم کاری درخشیده است : جوادعزتی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون ایران است. جواد عزتی بیشتر از یک سال از بازیگری کناره گیری کرد. جواد عزتی این روزها در زخم کاری خوش درخشیده است. جواد عزتی از تئاتر به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد. ماجرای ازدواج جواد عزتی و همسرش هم جالب است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ ، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.جواد عزتی از ۱۵ سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

جواد عزتی

عکس های دو نفره جواد عزتی و همسرش!

تصاویری دیده نشده از جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری مشاهده می کنید.این دو زوج از معدود زوج های طلاق نگرفته سینمای ایران هستند.در بسیاری از محافل اینطور اعلام کرده اند که هنوز مثل روز اول عاشق هم هستند!

جواد عزتی

داستان ازدواج جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم از هنرستان ترجیح داد بجای رفتن به دانشگاه ، شبانه روزی تمرین کند و بیشتر خودش را محک کند

بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 83 او را از همان روهای می شناسند تا اینکه روزی در نمایش میلر به کارگردانی مه لقا باقری بعنوان بازیگر بازی کرد.نهایتا این آشنایی در سال 1385 وقتی این زوج هر دو 25 ساله بودند به ازدواج ختم شد.من زیاد غذا درست می کنم و البته رستوران هم زیاد می روم حتی سابقه تهیه غذا با حجم بالا را هم دارم ، مثلا برای 300 یا 400 نفر غذا درست کرده ام.سر این دیگ های هیئتی کار کرده ام و برای تعداد بالا برنج بار گذاشتم

 

 

ترنج یکی از رستوران هایی است که چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند که مدتی جواد عزتی مدیریت ییکی از شعبات آن را برعهده داشت

جواد عزتی می گوید :اصولاً غذا خوردن برای من خیلی مهم است یعنی مهم است که چه می ‌خورم ، مثلا اگر میگو دوست نداشته باشم مطمئناً یک صبح تا شب آنقدر میگو می ‌خورم تا دوست داشته باشم چون برایم لازم است

شغلم را دوست دارم و کارم را با عشق انجام می دهم و رنگ زندگی است برای همین همیشه راضی ام

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها