کد خبر: 678816
تاریخ انتشار :

کمیجانی: همه اعضا با ریاست نبوی موافق هستند

فرج کمیجانی، عضو جبهه اصلاحات ایران در گفت‌وگو با «صبح نو» با اشاره به ترکیب 15نفره اعضای حقیقی این جبهه اظهار کرد: «درباره ترکیب افرادی که معرفی شدند، باید بگویم که نزدیک 60 تا 70 درصد آنها از افراد قبل هستند. چند نفر جدیدی هم که اضافه شدند، افراد ریشه‌دار در جریان اصلاحات هستند. امیدوارم با کمک این عزیزان و دیگر اساتید، این جمع که 46 نفر می‌شوند، بتوانند جریان ریشه‌دار اصلاحات را در کشور هدایت کنند. من خوشبینم که این افراد توانایی انجام چنین کاری را دارند.»

کمیجانی: همه اعضا با ریاست نبوی موافق هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صبح نو نوشت: دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در پاسخ به اینکه مهم‌ترین مأموریت جبهه اصلاحات برای انتخابات مجلس پیش‌رو باید چه باشد افزود: «ما در ارتباط با انتخابات مجلس، تا الان صحبت و رایزنی نداشته‌ایم. جدای از اینکه در داخل جبهه اصلاحات چه نوع نظری در این‌باره وجود دارد، هنوز به این بحث ورود پیدا نکرده‌ایم.»

وی در پاسخ به اینکه چرا حسین مرعشی، محسن میردامادی، علیرضا علوی‌تبار، حجت‌الاسلام سراج‌الدین موسوی و حسن صادقی در ترکیب اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران حضور ندارند و آیا خودشان درخواست دادند که نباشند اظهار کرد: «برای این‌گونه موضوعات، یک کمیته 9نفره انتخاب کردیم که افراد بنشینند و احزاب مختلف که نیروهای‌شان را معرفی می‌کنند، از بین آنها افراد را انتخاب کنند.»

 عضو جبهه اصلاحات ایران ادامه داد: «تا آنجایی که من اطلاع دارم، مرعشی گفته به عنوان نماینده کارگزاران می‌آید، میردامادی هم مناسب با وقت خودش این کار را کرده است؛ چراکه اگر دیگر عزیزان بیایند، وقت بیشتری می‌گذارند. سراج الدین موسوی هم گاها ماموریت‌هایی به پاکستان دارد و وقت آن‌چنانی برای حضور نداشت. علوی‌تبار هم عملا گفت که دیگر همکاری ندارم. فکر کنم گزینه‌های خوبی به جای این عزیزان انتخاب شده‌اند و همه می‌توانند این جبهه را هدایت کنند.»

این فعال اصلاحات در پاسخ به گزینه ریاست در جبهه اصلاحات، گفت: «اگر نبوی ریاست را بپذیرد، همه اعضا با ریاست نبوی موافق هستند.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها