کد خبر: 690801
تاریخ انتشار :

تحلیل وزیر کشور از عملیات طوفان الاقصی

وزیر کشور موضع آمریکا و سکوت غربی‌ها درقبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را عبرت آمیز خواند و گفت: امروز الحمدالله مقاومت قوی و استوار در میدان است و رژیم صهیونیستی مسیر افول و فروپاشی را طی می‌کند.

تحلیل وزیر کشور از عملیات طوفان الاقصی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«احمد وحیدی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا در تحلیل خود از عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات الاقصی با قدرت برتر طراحی شد و عملیاتی غافلگیرانه‌ بود.

وزیر کشور با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و پایداری مردم فلسطین گفت: مردم فلسطین با وجود حملات وحشیانه و سبعانه رژیم صهیونیستی با پایداری در میدان نبرد باقی ماندند و با افتخار علی‌رغم انبوهی از خسارت‌های وارده همچنان مقاومت می‌کنند.

وحیدی با اشاره به «ددمنشی رژیم صهیونیستی» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با نسل‌کشتی و جنایت علیه بشریت چهره کَریه‌اش را به جهانیان نشان داد.

وزیر کشور به «موضع آمریکا و سکوت غربی‌ها» اشاره کرد و گفت: آمریکا از جنایات ضد بشری و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی دفاع کرده و این جنایات را تایید می‌کنند و به رژیم صهیونیستی برای ادامه این جنایات چراغ سبز نشان می‌دهند،این رفتارها بسیار عبرت آمیز است.

وحیدی گفت: سکوت غربی‌ها و بستن چشم‌هایشان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پیامدهای مهمی دارد و می‌تواند معادلات منطقه را وارد مسیر جدیدی کند. امروز الحمدالله مقاومت قوی و استوار در میدان است و رژیم صهیونیستی در پس این رویداد، مسیر افول و فروپاشی را هر چه سریعتر طی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان در راستای حمایت از مردم غزه، به عراق، لبنان و سوریه سفر کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان در کنفرانس خبری در لبنان تاکید کرد: تعیین ساعت صفر در اختیار مقاومت است و همه دست‌ها روی ماشه شلیک قرار دارد.

امیر عبداللهیان در این سفر با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هم دیدار کرد.

بعد از پیروزی حماس،رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها