کد خبر: 693927
تاریخ انتشار :

واکنش کوشکی به ادعای مرعشی درباره رقابت بین رئیسی و قالیباف

استاد دانشگاه گفت:در شهرهای بزرگ افرادی را داریم که نسل جدید جریان اصلاحات هستند و در مجلس آینده حضور خواهند داشت. گروه دیگر نسل جدید جوان انقلابی هستند که تعریف جدیدی از گرایش انقلابی را ارائه می‌دهند.

واکنش کوشکی به ادعای مرعشی درباره رقابت بین رئیسی و قالیباف
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صادق کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره رقابت رئیسی و قالیباف براساس ادعای حسین مرعشی گفت: این ادعا واقعی نیست چون نیروهای متفاوتی در صحنه هستند و این نوع محدود کردن صحنه انتخابات روایت غلطی است. گروه های مستقلی در میدان رقابت حضور دارند که در بسیاری از شهرستان ها تعیین کننده هستند.

وی افزود: گروه های مستقل شهرستانی در معادلات درون مجلس نیز نقش محوری دارند و تأثیر گذارند بنابراین همیشه یک رکن ثابت انتخابات بودند و در این دوره نیز همین طور هستند. اینکه برخی بخواهند رقابت را بین دو گروه خاص تعریف کنند، قطعا روایت درستی نیست.

تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: ما در شهرهای بزرگ افرادی را داریم که نسل جدید جریان اصلاحات هستند، اینها در مجلس آینده حضور خواهند داشت. گروه دیگر نسل جوان انقلابی هستند که به هیچ وجه گرایش سنتی موسوم به اصولگرا را قبول ندارند و تعریف جدیدی از گرایش انقلابی را ارائه می دهند.

منبع: فردا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها